AZ ATMEDIA ÉRTÉKESÍTI A NETWORK4 ÚJ CSATORNÁJÁNAK REKLÁMIDEJÉT

A MAX4 hirdetésértékesítése március 1-jétől indul.

Tovább bővül a Network4 Csoport. Magyarország legdinamikusabban fejlődő médiacége a meglevő hat lineáris csatornája (TV4, FILM4, STORY4, GALAXY4 szórakoztató csatornák, az ARENA4 és a MATCH4 sportcsatornák), valamint a NET4+ streamingszolgáltatása mellé indítja el legújabb csatornáját, a MAX4-et.

A MAX4 a Vodafone, a DIGI és Antenna Hungária kínálatában február elejétől már elérhető lesz, február folyamán pedig számos, közepes méretű szolgáltató csomagjaiba is bekerül. Az új csatornát márciustól a Telekom előfizetői is láthatják majd. A hirdetésértékesítés március 1-jétől indul.

A MAX4 hirdetésértékesítő partnere az Atmedia, ugyanúgy mint a Network4 Csoport többi csatornája esetén.

A Network4 csoport legújabb csatornája szórakoztató tartalmakat kínál minden korosztály számára. A MAX4 a 25 év feletti női közönség igényeire koncentrálva a legjobb tartalmi mixet nyújtja: romantikus és könnyed bűnügyi sorozatok, az amerikai és európai stúdiók legjobb filmjei, valamint saját gyártású produkciók váltják majd egymást.

A MAX4-en tér vissza a Galileo című infotainment műsor az ismert olimpikon, Gyenesei Leila műsorvezetésével. A Galileo egy igazi kultikus program, Németországban 1998 óta fut nagy sikerrel, Magyarországon pedig korábban a TV4-en volt látható. A tudományos ismeretterjesztő műsor hazai adaptációja a ProSiebenSAT1licensze alapján készül. A friss részekben a természettudományok, gasztronómia, utazás és az emberi történetek kerülnek középpontba, néhol szórakoztató, máskor komoly hangvétellel. A Galileo minden hétköznap 3-4 riporttal jelentkezik.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy újabb csatornával bővül a tévéportfóliónk, és tovább növünk az egyik legtöbbet tévéző célcsoportban. Az új csatorna várhatóan tovább erősíti majd az Atmedia ratingszállítási biztonságát” – nyilatkozta Guttengéber Csaba az Atmedia ügyvezetője.

„Közönségarányunk és a piaci részesedésünk révén meghatározó szereplői vagyunk a hazai média világának. Az ARENA4 és a MATCH4 exkluzív sportjogokat szerzett az elmúlt időszakban, most pedig tovább erősítettük a kínálatunkat az entertainment szektorban is. A MAX4 egy olyan csatorna, amely méltó a szlogenjéhez: szórakoztatás kimaxolva” – mondta el Borsány-Gyenes András, a Network4 Csoport elnöke.
( onBRANDS )