MINDEN MOZGÁS SZÁMÍT

Az aktív életmód és a fehérjedús táplálkozás áll a BioTechUSA új kampányának középpontjában.

A “Minden mozgás számít” üzenettel indítja az új évet a BioTechUSA, mellyel felelős márkaként a rendszeres testmozgás és a kiegyensúlyozott étrend fontosságára hívja fel a figyelmet. A több mint 20 éves vállalat küldetése, hogy termékei és szakértelme segítségével világszerte milliókkal ismertesse meg a sportolás és az aktív életmód örömét. A márka étrendkiegészítői és funkcionális élelmiszerei univerzálisak, nem csak élsportolók és testépítők használhatják. Ebből adódóan a The Feeling of Success mottóján keresztül azokhoz az átlagemberekhez szól, akiknek célja a tudatos életmód, melynek fontos része a testmozgás, az étkezés és a táplálékkiegészítés.

 Nemzetközi integrált kampány – főszerepben a fehérje

A BioTechUSA legújabb, Minden mozgás számít néven futó, 6 európai országra kiterjedő kampányának célja egyrészt, hogy az embereket testmozgásra, az izmaik megdolgoztatására ösztönözze, másrészt, hogy a fogyasztók a márkát annak egyik legfontosabb termékével, a fehérjével kapcsolják össze. Sportolás után a minőségi tápanyagok bevitele rendkívül fontos a megfelelő izomműködéshez, ezért a kampányon keresztül a fogyasztókat edukálni is szeretné a fehérjekészítmények használatával kapcsolatban.

A mozgás alapvető fontosságú a mindennapokban

A kampány fő üzenete, hogy ha fittebb, egészségesebb életet szeretnénk élni, akkor mozogjunk, sportoljunk rendszeresen! Mindegy, milyen mozgásformát űzünk, lehet az futás, kerékpározás, úszás, csoportos vagy súlyzós edzés, és az is mindegy, hogy heti hány alkalommal tesszük ezt és mi a célunk vele, lehetünk hobbi- vagy élsportolók, amatőrök vagy profik, kezdők vagy haladók. A lényeg, hogy minden mozgás számít! Edzés után pedig használjunk fehérjekészítményeket, hiszen a fehérjefogyasztás hozzájárul az izomépítéshez, az izommegtartáshoz és a normál csontozat fenntartásához.

Nemcsak izmaink, egészségünk is meghálálja a testmozgást

Az elhízás világszintű társadalmi probléma, Magyarországon ráadásul a vezető halálokok között szereplő betegségek mindegyike visszavezethető a súlytöbbletre és a mozgásszegény életmódra.

„Felelős nemzetközi nagyvállalatként és a fitnesz iparág elsőszámú hazai szakértőjeként a BioTechUSA fontosnak tartja felhívni a figyelmet a kiegyensúlyozott táplálkozás és az aktív életvitel fontosságára. Legújabb kampányunkban arra hívjuk fel a figyelmet, hogy minden edzés, amelyet nap mint nap végzünk, számít. Bárki, aki a hétköznapi életben mozog, izommunkát végez. Ezt az izommunkát pedig jó lenne, hogyha minőségi fehérje fogyasztásával fejeznénk be, tekintettel arra, hogy a testünk is megkapja a kellő törődést” – mondta el Tóth Szabolcs Attila marketing vezető.

Edzésszerű helyzetek kísérhetik hétköznapjainkat

A kampány fő eleme egy 1:20 mp-es reklámszpot, melyben az adja az alaphelyzetet, hogy egy lány ottfelejti a telefonját egy kávézóban, egy fiú pedig kitartóan rohan utána, hogy visszaadja neki, miközben akciófilmszerű jelenetsorokban önkéntelenül is edzésszerű helyzetekbe keveredik. A cselekmény egy edzőteremben ér véget, melynek a Life1 Fitness Etele adott otthont, ahol a fiú megiszik egy fehérjeturmixot.

A reklámszpot Magyarország mellett a márka fókuszországaiban, azaz Német-, Francia- és Spanyolországban, valamint Ausztriában és Szlovákiában fut, a BioTechUSA social media felületein, kiemelten a YouTube-on, hírlevélben és az üzletek kivetítőin. A január 31-ig tartó kampány Magyarországon hangsúlyosan megjelenik közterületen is országszerte, óriásplakátokon, épülethálókon, citylightokon, továbbá PR-ban és a vállalati kommunikációban is.

A kreatívokra a több mint másfél millió követővel rendelkező Janis Danner modell és influencer került, aki a BioTechUSA egyik kiemelt német márkanagykövete, őt láthatjuk kezében egy kék színű shakerrel, ami szimbolizálja a vállalat core iparágát és gyökereit.

A kampányvideó forgatásáról werkfilm is készült, melyben megszólal a szpot 2 főszereplője, Marco Grasso (színész) és Plettinger Dóra (modell) is.

A Minden mozgás számít kampány összességében a testmozgás fontosságára irányítja a figyelmet. Arra, hogy bármilyen edzésformát is végzünk, egy a fontos: csináljuk rendszeresen, és hozzuk ki belőle a legtöbbet!

Az alkotók listája

Megbízói oldal:

Marketing vezető: Tóth Szabolcs Attila

Marketingkommunikációs vezető: Beretka Bernadett

Projekt manager: Nagy Szandra

Art direkció: Szüts Zoltán

Werk content producer: Antalka Gergely, Tóth Szabolcs Attila

Szövegíró: Metz Zsófia

Médiafoglalások: Szilágyi-Kubinyi Csilla

Marketingkommunikációs osztály/ Social media csapat: Gyürki Boglárka, Arányi Zsuzsanna

Marketingkommunikációs osztály/ Sportmarketing csapat: Kocsis Máté, Tajthy Hanna, Jonathan Gervasi

E-Commerce osztály/ PPC csapat: Zsiros Boglárka

Produkció:

Producer: Kovács István

Rendező: Praznoczy Sébastien

Operatőr: Tóth Levente

1st AD: Hárskúti András

Gyártásvezető: Kovács István

Berendezés/Látvány: Szili Katalin

Berendezés: Keresztesi Márk

Felvételvezető: Ágoston Mirabella

Focus puller: Kisteleki Márton

Segédoperatőr: Szebeni Gábor

Fővilágosító: Mona Zsolt

Világosító 1.: Jálics Bence

Világosító 2.: Miskolczi Ádám

Világosító 3.: Tekse Dávid

Grip: Tóth Ádám

DIT/Video: Skublics Gergő

Vágó: Erdélyi Flóra

Zeneszerző: Chaos Chips

Stylist: Tankó Tekla

Smink: Domokos Eszter

Fodrász: Friedman Péter

Location manager: Arbasi Ádám

Casting: Vanda Nine Casting

Casting: Visage Model

Casting: Tönkő Szandra

Catering: Varga Péter

Utómunka: Ágoston Mirabella

Helyszín/security: Csatai Gábor

Unit: Balogh Róbert

Aggregátor: Electric Movie

Rádiók: Tomkó József

Kamerabérlés: 2.8 Rental

Biztosítás: Baksa Ágnes

Sofőr 1.: Ignát Gábor

Sofőr 2.: Sándor Tamás

( onBRANDS )