A ComLab közös munkába kezd a 95 éve a főváros szívében elhelyezkedő Budapest Dock Szabadikötővel a márka újrapozícionálása céljából. Kiemelt fontossággal bírt az új márkaalapok lefektetésében a marketingstratégia és a márkanév újragondolása és az ehhez tartozó taktikai elemek kidolgozása, valamint a ComLab életében is meghatározó ESG kommunikáció. Így született meg a Budapest Dock üzleti kikötő.
A márka újragondolásának első állomását a
pozícionálás és a márkanév
megálmodása jelentette: a Budapest Dock üzleti kikötő mint trimodális szolgáltató és márka legfontosabb versenyelőnyei az egyedi igényekre szabott üzleti működés, a központi elhelyezkedés és a fenntartható üzleti működés.
A 153 hektárnyi alapterülettel rendelkező iparipark esetében stratégiai tényező volt mindkét fél számára a fenntarthatóság kérdése és az ESG kommunikáció.
“A ComLab-nél hiszünk abban, hogy az ESG aktivitás legalább ugyanakkora fontossággal bír minden felelős vállalat számára, mint a marketingstratégia. Ezt a filozófiát követve szeretnénk az élen járni és példát mutatni másoknak is az ESG területén.”
A marketingstratégia meghatározása mellett az egyes marketingeszközökhöz kapcsolódóan részletes tervet állítottak össze, megjelenítve benne az új márkairányokat.
( onBRANDS )