Az érdeklődő, a világra nyitott férfiak megszólítására indít lapot a Central Médiacsoport. Minden olyan téma megtalálható lesz a First Class néven futó online újságban, amely a férfiakat érdekli: a technológiától a sportig, a gasztronómiától a divatig, az utazástól a pénzügyeken át a filmekig.
A február 15-én elrajtolt lap tartalmi vezetője Horváth Zsolt, aki a Vezess főszerkesztői pozícióját megtartva irányítja a magazin működését. Főszerkesztő-helyettes Lencsés Csaba, az Elle magazin korábbi főszerkesztő-helyettese lett.
„Az érdeklődő, sikeres férfiak magazinja vagyunk. Azoké, akik kifinomult és kalandos életre vágynak, ahogy mi is. Olyan történeteket hozunk a nagyvilágból, amelyek táplálják a kíváncsiságunkat és inspirálnak. Nem akarunk mindenkihez szólni, olvasóink értékelik a minőséget az életükben, ennek megfelelően készülnek majd anyagaink. Minden nap szeretnék újat mutatni az olvasóinknak, feltöltődést, kikapcsolódást kínálunk nekik” – fogalmazott Horváth Zsolt.
„Kézbe vesszük a legnagyobb sztárok focicipőjét. Természetesen a teniszezők és kosarasok sneakerei is jönnek. Felcsatoljuk a karunkra a legújabb kronográfokat és okosórákat is. Kipróbáljuk a friss mobilokat, meghallgatjuk a high end audiorendszereket, bemegyünk a fine dining éttermek konyhájába, kitöltjük a legfinomabb italokat” – adott betekintést a várható tartalmi és műfaji sokszínűségbe Lencsés Csaba.
Az új lap tartalmának előállításában a Central Médiacsoport több tapasztalt újságírója mellett számos külsős tartalomgyártó és neves szakértők is részt vesznek majd. A First Class természetesen nem csak írott szövegekben gondolkodik: a jövőben videós tartalmak és podcastok indulása is várható. A márka anyagai nemcsak a firstclass.hu oldalon lesznek elérhetők, hanem a különféle közösségi médiás felületeken is.
„Bár a First Class anyagai első ránézésre inkább a férfiolvasók érdeklődését szolgálják ki, természetesen egyáltalán nem csak férfiakat várunk az oldalra. A hangsúly sokkal inkább a magas minőségen van, mind a tartalom, mind pedig az általunk a hirdetőpartnerek számára kínált elérhető olvasói célcsoportok szempontjából. A célunk ezen a téren kifejezetten az, hogy a megszokott megoldások mellett egyedi és prémium kereskedelmi üzleti igényeket is magas szinten ki tudjunk szolgálni.” – tette hozzá Szigeti Péter, a Central Médiacsoport férfi digitálisportfólió igazgatója.
( onBRANDS )