• Desztináció márka
    • Érdekes idézet
    • Érdekes kép / Videó
    • Fenntarthatóság / CSR
    • Info
    • Innováció
    • Interjú
    • Jog és márka
    • Karrier
    • Kimondom
    • Magánvélemény
    • Médiamárka
    • Reklám
    • Sportmárka
    • Személyes márka
    • Televíziós nézettség
    • Üzlet / Piac
    • carBrands
Keresés
ONBRANDS – ÉRTÉK ALAPON
    • Desztináció márka
    • Érdekes idézet
    • Érdekes kép / Videó
    • Fenntarthatóság / CSR
    • Info
    • Innováció
    • Interjú
    • Jog és márka
    • Karrier
    • Kimondom
    • Magánvélemény
    • Médiamárka
    • Reklám
    • Sportmárka
    • Személyes márka
    • Televíziós nézettség
    • Üzlet / Piac
    • carBrands
  • Üzlet / Piac

A PEPSI 15 ÉV UTÁN BEMUTATTA AZ ÚJ LOGÓJÁT

A Pepsi márka a közelgő 125. évfordulója tiszteletére most a jövőbe tekint.

2023-03-29
Pepsi is unveiling a new logo and visual identity system after 14 years that includes a bold typeface, updated color palette and a signature pulse.

A Pepsi ma bemutatta zászlóshajója új logóját és vizuális identitásrendszerét. Ez az első jelentős frissítés 15 év után. Az új megjelenés 2024-ben kerül a polcokra.

Az új logótervezés ismét beépíti a márka nevét a piros, fehér és kék földgömbbe, amely megjelenés az 1987-es bemutatásakor (1997-ben leselejtezve) lendült be. Az új és továbbfejlesztett (és nagyobb) Pepsi szójelzés természetesebbnek tűnik a gömb belsejében, mint mellette. – írja a thedieline.

További változtatások közé tartozik a színpaletta és a tipográfia frissítése. A lágy és lekerekített kisbetűs „pepsi” cseréje feltűnő, csupa nagybetűvel, és az új tipográfia éles ellentétben áll a kerekebb megjelenéssel. A színek egyben energikus fényűek is. Új fekete és kék színnel bővül a márka általános színpalettája, amely élénkíti, és kiegészíti az új, dinamikusabb logót.

A Pepsi új márkaidentitása minden fizikai és digitális érintkezési ponton látható lesz és képviseli a márka élvezetes tulajdonságait.

Pepsi is unveiling a new logo and visual identity system after 14 years that includes a bold typeface, updated color palette and a signature pulse.

A Pepsi a popkultúrához fűződő kapcsolatait és a „merész kihívói gondolkodásmódot” idézi az átalakítás inspirációjaként, a Pepsi Challenge promócióra, a Superbowl Halftime show-ra gyakorolt ​​hatására, valamint a szupersztár színészeket és zenészeket felvonultató ikonikus reklámokra hivatkozva.

„Az új márkaidentitást úgy terveztük meg, hogy bocsánatkérően aktuális és tagadhatatlanul Pepsi legyen. A Pepsi szójel és a földgömb összeolvad, hogy átvegyenek minden érintkezési pontot, a csomagolástól a felszerelésen át a divatig” – tette közzé Mauro Porcini, a PepsiCo SVP és tervezési igazgatója  a LinkedInen. 

„A fekete – ugyanaz a fekete a Pepsi Zero Sugar identitásunkban – felfesti a szójelet, körvonalazza a földgömböt, és kékbe keveredve egy új, birtokolható impulzussal sugárzik a világba. A Pepsi pulzus. Az impulzus, amely összeköti a Pepsi digitális és fizikai dimenzióit. Mert ma már nem lehet úgy megtervezni egy márkát, hogy ne gondolja át, hogyan kel életre a bitekből és bájtokból álló virtuális világban.”

„Még az ízek is – olyan ízek, mint a cseresznye vagy a mangó – már nem puszta variációk az alapvető dizájn leírójával: felszabadítjuk ezeknek az ízeknek a vizuális erejét, és büszkén és merészen, robbanásszerű energiával jelennek meg a csomagoláson, a csomagoláson, a merchandisingban és a digitális szférában.”
( onBRANDS )

  • CÍMKÉK
  • logó
  • Pepsi
  • popkultúra
Megosztás
Facebook
Twitter
Linkedin
Google+
Viber
WhatsApp
Tumblr
Email
    Előző cikkLEAD ÜGYNÖKSÉGET VÁLASZTOTT AZ ERSTE
    Következő cikkGOOGLE: ÉVES JELENTÉS A HIRDETÉSEK BIZTONSÁGÁRÓL
    onBRANDS

    KIMONDOM

    • A PÁPA – CONCLAVE

    5 LEGNÉPSZERŰBB

    TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2025.19.HÉT

    Televíziós nézettség

    TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2025.18.HÉT

    Televíziós nézettség

    GESZTI PÉTER AZ ELLE MAGAZIN ELSŐ FÉRFI MELLÉKLETÉNEK CÍMLAPJÁN

    Médiamárka

    EZ A KÖZÖSSÉGI MÉDIA PLATFORM A LEGSZENNYEZŐBB

    Fenntarthatóság / CSR

    AZ AI ÚJ KORSZAKA

    Üzlet / Piac

    Kőszegi András - Márkatanácsadó

    HÍRLEVÉL. ÉRTÉK.
    NEKED.

    FELIRATKOZOM

    IDÉZET

    • “A tudatos stílus nem a világ kedvéért történik, hanem azért, hogy méltó kapcsolatot ápolhassak magammal.”
      (KRISTÍNA SÁRKÁNYOVÁ)



    TÁMOGATÁS

    EGYÜTTMŰKÖDÜNK



    PARTNERÜNK






    • Kapcsolat
    • Impresszum
    • Médiaajánlat
    • Jogi tudnivalók
    • Adatkezelési tájékoztató
    Copyright © 2025. Minden jog fenntartva. onBRANDS
    Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomAdatkezelési tájékoztató
    Edit with Live CSS
    Save
    Write CSS OR LESS and hit save. CTRL + SPACE for auto-complete.