A Pepsi ma bemutatta zászlóshajója új logóját és vizuális identitásrendszerét. Ez az első jelentős frissítés 15 év után. Az új megjelenés 2024-ben kerül a polcokra.
Az új logótervezés ismét beépíti a márka nevét a piros, fehér és kék földgömbbe, amely megjelenés az 1987-es bemutatásakor (1997-ben leselejtezve) lendült be. Az új és továbbfejlesztett (és nagyobb) Pepsi szójelzés természetesebbnek tűnik a gömb belsejében, mint mellette. – írja a thedieline.
További változtatások közé tartozik a színpaletta és a tipográfia frissítése. A lágy és lekerekített kisbetűs „pepsi” cseréje feltűnő, csupa nagybetűvel, és az új tipográfia éles ellentétben áll a kerekebb megjelenéssel. A színek egyben energikus fényűek is. Új fekete és kék színnel bővül a márka általános színpalettája, amely élénkíti, és kiegészíti az új, dinamikusabb logót.
A Pepsi új márkaidentitása minden fizikai és digitális érintkezési ponton látható lesz és képviseli a márka élvezetes tulajdonságait.
A Pepsi a popkultúrához fűződő kapcsolatait és a „merész kihívói gondolkodásmódot” idézi az átalakítás inspirációjaként, a Pepsi Challenge promócióra, a Superbowl Halftime show-ra gyakorolt hatására, valamint a szupersztár színészeket és zenészeket felvonultató ikonikus reklámokra hivatkozva.
„Az új márkaidentitást úgy terveztük meg, hogy bocsánatkérően aktuális és tagadhatatlanul Pepsi legyen. A Pepsi szójel és a földgömb összeolvad, hogy átvegyenek minden érintkezési pontot, a csomagolástól a felszerelésen át a divatig” – tette közzé Mauro Porcini, a PepsiCo SVP és tervezési igazgatója a LinkedInen.
„A fekete – ugyanaz a fekete a Pepsi Zero Sugar identitásunkban – felfesti a szójelet, körvonalazza a földgömböt, és kékbe keveredve egy új, birtokolható impulzussal sugárzik a világba. A Pepsi pulzus. Az impulzus, amely összeköti a Pepsi digitális és fizikai dimenzióit. Mert ma már nem lehet úgy megtervezni egy márkát, hogy ne gondolja át, hogyan kel életre a bitekből és bájtokból álló virtuális világban.”
„Még az ízek is – olyan ízek, mint a cseresznye vagy a mangó – már nem puszta variációk az alapvető dizájn leírójával: felszabadítjuk ezeknek az ízeknek a vizuális erejét, és büszkén és merészen, robbanásszerű energiával jelennek meg a csomagoláson, a csomagoláson, a merchandisingban és a digitális szférában.”
( onBRANDS )