KÉT NEMZETKÖZI ELISMERÉST IS KAPTAK A MAGYAR TELEKOM MUNKATÁRSAI

A Deutsche Telekom évente hirdeti meg leányvállalatai körében a Telekom Team Awardot.

MTI/MOHAI BALÁZS

A Deutsche Telekom leányvállalatainak csapatprojektjeit díjazó Telekom Team Awardon két olyan program is dobogós helyezést ért el, amelyekben a Magyar Telekom munkatársai is részt vettek. Így a vállalat saját márkás, 5G képes T Phone telefonjainak nemzetközi bevezetése az első, míg a tíz ország közös részvételével megvalósult Good Cause páneurópai klímavédelmi kezdeményezés a második helyen végzett. Ez utóbbi programot a Magyar Telekom hazánkban a WWF Magyarországgal közösen valósította meg. 

A Deutsche Telekom évente hirdeti meg leányvállalatai körében a Telekom Team Awardot,

amelyre országonként lehet pályázni a vállalati értékek szerint kialakított kategóriákban. Az idei megmérettetésre 261 csapat jelentkezett 20 országból, a shortlistre végül hat kategóriában 17 projekt került fel, amelyek közül a Telekom munkavállalói szavazták meg a nyerteseket.

A T Phone 5G és T Phone Pro 5G saját márkás okostelefonokat Európában október elején vezette be a Deutsche Telekom csoport. A DT és a Google közötti partnerség biztosította, hogy a szoftverek és a hardverek ötvözésével két, sokak által megfizethető készüléket sikerült megalkotni, amelyek a már jól ismert funkciók mellett kiváló felhasználói élményeket nyújtanak, akár az 5G hálózaton is. A bevezető kampányban mintegy százan dolgoztak a világ különböző pontjairól, így Magyarországról is.

„A Telekom elkötelezett abban, hogy mindenkit hozzásegítsen a digitális élet kínálta lehetőségekhez. Ennek jegyében fejlesztjük folyamatosan a hálózatunkat, kínálunk ügyfeleinknek személyre szabható szolgáltatásokat, és a T Phone 5G, valamint a T Phone Pro 5G segítségével olyan, kedvező ár-érték arányú készülékeket is biztosítunk, amelyekkel sokkal többen léphetnek előre digitálisan is a saját életükben. Büszke vagyok arra, hogy mi is részt vettünk a készülékek bevezetésével kapcsolatos nemzetközi csapatmunkában, amelynek sikerét az elnyert elismerés mellett az is bizonyítja, hogy a 2022 utolsó negyedévében közel 5.500 ügyfelünk választotta a készüléket Magyarországon” – mondta el Pereszlényi Zoltán, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

Szintén elismerésben részesült a Good Cause nemzetközi kezdeményezés, amelynek célja egy páneurópai klímavédelmi fenntarthatósági program létrehozása volt. Hazánkban a WWF Magyarország volt a Magyar Telekom partnere. Az öt hazai kistelepülésen elindított, természetes vízmegtartásra irányuló projekt célja a klímaváltozás következtében fennálló vízhiány csökkentése volt. A programot monitoringrendszer kiépítésével támogatta a Magyar Telekom annak érdekében, hogy a kinyert adatok alapján minél több helyen sikerrel lehessen kivitelezni a környezetbarát megoldást.
( onBRANDS )