VÁLLALATI KOMMUNIKÁCIÓS VEZETŐKÉNT FOLYTATJA A CENTRAL MÉDIACSOPORT PR MENEDZSERE

Egy kézben összpontosul a kiadó külső, belső és CSR kommunikációja.


Roczkó Zsuzsa, a Central Médiacsoport PR menedzsere 2023 tavaszától a lapkiadó vállalati kommunikációs vezetőjeként folytatja a munkát. Az új pozíció kibővített feladatköre alapján a szakember egyszerre felel majd a külső és belső kommunikáció, valamint a vállalat társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos tevékenységéért. 

Húsz éves tapasztalattal a háta mögött érkezett 2018-ban a Central Médiacsoporthoz Roczkó Zsuzsa, aki több kiadvány, köztük a Piac és Profit, a 168 óra hetilap, valamint a Magyar Narancs marketing és kommunikációs feladatait látta el korábban, valamint az Adverticum és a Bookline márkakommunikációját is irányította. A Centralnál eltöltött öt év során először a digitális üzleti projektek koordinációjáért felelt, később a HR osztályon toborzással és a belső kommunikációval foglalkozott, majd később HR Business Partneri minőségben tevékenykedett. Közel két éve, 2021 májusában vette át PR menedzserként a Central Médiacsoport sajtókommunikációs feladatait, és ismereteit a kiadó és a termékek arculatinak fejlesztésére használta.

„A vállalati kommunikációs vezetői pozíció lehetőséget ad számomra, hogy korábbi tapasztalataimat felhasználva egy átfogóbb kommunikációs stratégiát dolgozzunk ki, amelynek részét képezi a külső és belső kommunikáció, valamint a CSR aktivitás is.” – nyilatkozta Roczkó Zsuzsa.

Zsuzsa a kinevezést követően közvetlenül a kiadó vezérigazgató-helyettese, Vági Róbert irányítása alatt dolgozik a stratégiai célok elérése érdekében.

Új főszerkesztő a Házipatika és a Gyerekszoba.hu élén

Kempf Zita lép áprilistól a Házipatika.com és a Gyerekszoba.hu egészségfókuszú online portálok élére. A szakember 2003 óta a Central Médiacsoport munkatársa, korábban felelős szerkesztőként dolgozott; nevéhez számos díj kapcsolódik, amelyeket újságíróként szerzett. 

Húsz évvel ezelőtt, a Maxima magazin indulásával csatlakozott a Central Médiacsoport elődjéhez Kempf Zita, aki pályakezdőként a Magyar Narancs hetilapnál szerzett tapasztalatot. A lapkiadó digitális női portfoliójának meghatározó személyisége volt éveken keresztül: számos lap állandó munkatársaként dolgozott, valamint az NLC (korábban Nők Lapja Café) újságírói, rovatvezetői majd felelős szerkesztői feladatait is ellátta. Ezzel párhuzamosan egészségprofilú márkamagazinokat készített: a Gyerekszoba.hu és a Házipatika.com egyszerre betöltött főszerkesztői pozícióival most ezen a nyomvonalon tett jelentős előrelépést.

Szociológus és szociális munkás végzettsége nyomán Kempf Zita újságírói munkáját meghatározta a humanizmus; kiemelt figyelmet fordít civil sorsok megismertetésére, emberi jogok elfogadtatására és védelmére, komplex társadalmi jelenségek megértésére. Újságíróként elnyerte a Családbarát Médiáért-díjat, „A sokszínűségért. A diszkrimináció ellen” kitüntetését, valamint több alkalommal érdemelte ki a Minőségi Újságírásért díjat is. 

„Hatalmas megtiszteltetés, egyben komoly kihívás számomra két olyan jelentős múltú, elismert szakmaiságú, szegmenségben piacvezető weboldalt vezetni, mint a Házipatika és a Gyerekszoba. Célom egyrészt fenntartani a hitelességet, amit a két márka az évek során megalapozott, másrészt erősíteni az olvasmányosságot, a naprakészséget. „Közel menni” az olvasó valóságához és reagálni arra: valós kérdésekre valós válaszokat adni.  Úgy gondoljuk, hogy az oldalak profilja organikusan összefügg; két olyan területtel foglalkoznak, amelyek alapvetően határozzák meg az életminőségünket. Egészség és család: csapatommal arra törekszünk, hogy mindkét témában segítséget nyújtsunk. Hiszünk abban, hogy az egyik teljessége a másikat szolgálja.”- nyilatkozta Kempf Zita.
 ( onBRANDS )