Korda Györggyel és Balázs Klárival népszerűsíti a MediaMarkt az új, mobiltelefonokra szabott szolgáltatását, amelynek részeként nemcsak új Vodafone előfizetést köthetünk az áruházakban, de kérésünkre a MediaMarkt szaktanácsadók helyben – adatköltöztetéstől a kijelzővédelemig – használatra késszé varázsolják megvásárolt készülékünket.
A kampány időszaka és megjelenési felületei: A műszaki áruház kampánya április 26-án indul és három hónapig fut majd, amelynek során a MediaMarkt áruházakban és az online márkaoldalakon is várnak minket a hazai fiatalok és a slágerrajongók talán legkedveltebb előadói. Érdemes tehát résen lenni, mert az image film mellett egy online nyereményjáték keretében, és a legkülönfélébb közösségi tartalmakban is összefuthatunk majd a MediaMarkt okostelefonos szolgáltatását bemutató Korda György és Balázs Klári művészházaspárral.
Kampánycél:
A kampány alapvető célja, hogy szélesebb körben megismertesse és népszerűsítse a MediaMarkt új Let’s Go! Vodafone előfizetés elnevezésű mobiltelefonos szolgáltatását, ugyanakkor a márka generációkon átívelő láthatóságának növelése is szempont volt.
A kampány/reklám fő üzenete egy mondatban összefoglalva:
Ha szükséged van egy új, használatra kész okostelefonra, a MediaMarkt a te helyed!
Kreatívkoncepció: „Az ötletet, hogy Korda György és Balázs Klári bevonásával mutassuk be a MediaMarkt termékeit és szolgáltatásait már tavaly javasoltuk. Végül idén áprilisra – a Let’s Go! Vodafone előfizetés szolgáltatáscsomagra igazítva – meg is valósulhatott. Abból indultunk ki, hogy egy új okostelefon szuper dolog, de leginkább akkor, amikor már sikerült használatra késszé tennünk. Ez viszont nem egyszerű feladat, főleg, ha nem vagyunk mobilguruk. Szerencsére a MediaMarktban az előfizetéstől az adatköltöztetésen keresztül a kijelzővédelemig mindent intéznek a kollégák, így nekünk nincs is más dolgunk, mint eldicsekedni a kiextrázott, új készülékünkkel. Hiszünk ebben az együttműködésben, mert a Korda házaspár szinte minden réteget meg tud itthon szólítani, a velük való együttműködés pedig egy új, emlékezetes és szerethető momentum lehet a márka életében” – mesélt a kampányról a Greenroom csapata.
„Az első perctől kezdve szerettük az ötletet, hogy a Korda házaspárral dolgozzunk együtt” – mondja Karczub-Lehoczky Fanni, a MediaMarkt Magyarország marketing vezetője. „Azt gondoljuk, hogy kevés olyan ismert és elismert, általános népszerűségnek örvendő páros van ma Magyarországon, mint amilyenek ők. Ráadásul minden korosztálynak fűződik hozzájuk élménye, aminek a kommunikációs stratégiánkban fontos szerepe van, hiszen termékeinket és szolgáltatásainkat is mindenki számára kínáljuk. Az új Vodafone mobilszolgáltatásunk, valamint a kapcsolódó kényelmi és biztonsági szolgáltatásaink bemutatására minden szempontból egy szerencsés és nagyszerű választásnak gondoljuk a párosukat. Kedves, szórakoztató és pozitív személyiségükkel pedig könnyedén és szívesen azonosulunk.”
A kampány közösségi média integrációja A Hatodik szék feladata volt: „A jelenleg futó kampányhoz és a stratégiához illeszkedő social kiterjesztést fejlesztettünk, melynek posztjai a kampány landing oldalára vezetnek, és arra biztatnak, hogy egy kvíz kitöltésével segítsünk a Korda házaspárnak egy új telefon vásárlásban és a megfelelő szolgáltatások kiválasztásában. Ezeken keresztül láthatjuk, milyen kihívásokkal szembesült a Korda házaspár egy új mobil beszerzésénél, majd bemutatjuk, hogy ezeket milyen könnyen meg tudják oldani a MediaMarkt Okospultjában” – fűzte hozzá az ügynökség.
A kampányhoz kapcsolódó PR kommunikációért a Republic Group felel. Mivel a házaspár a való életben nagyon közvetlen, ezért már a tárgyalások során rengeteg személyes sztorit és vicces történetet megosztottak magukról, amik közül van is, ami gagként helyet kapott a filmben.
„Gyakran vásárolunk a MediaMarktban, hiszen rengeteg számunkra is hasznos dolgot tudunk megvenni. Az új szolgáltatást pedig különösen hasznosnak tartjuk, mert még a fiataloknak is tud újat mutatni, hát még az idősebbeknek” – mondja Balázs Klári az együttműködés kapcsán.
„Eddig Klárika értett igazán az okostelefonokhoz, de most már előttem sincs nagy titok. Szóval semmi sem lehetetlen a MediaMarktban” – teszi hozzá mosolyogva Korda György. „A kampány videóban nemcsak az tetszett, hogy szakértői segítséggel dolgozhattunk, hanem az is, hogy humoros vonulata is volt a forgatásnak. Mi nagyon élveztük és reméljük, hogy a közönségnek is tetszeni fog.”
Behind the scenes:
A film rendezője Spáh Dávid volt, aki egy olyan ötlettel állt elő, ami a forgatott anyag mellett magát a forgatást is szórakoztatóvá tette: „a Dollyra rendhagyó módon nem a kamerát, hanem a sztárpárunkat ültette. Ettől tűnik úgy, mintha Kordáék mindvégig siklanának a filmben, és ennek köszönhetünk jó pár vicces werk fotót is” – avat be a kulisszatitkokba a Greenroom.
Másik érdekesség, hogy a filmben szereplő szaktanácsadó, a valóságban is MediaMarkt alkalmazott. „Mindig rizikós, ha nem profi színészekkel forgatunk, de Héli Döme olyan bravúros alakítást nyújtott, hogy nála keresve sem találhattunk volna alkalmasabbat a szerepre.”
A Korda házaspár a forgatást és az azt követő fotózást hihetetlen energiával és jókedvvel vitte végig. A stáb felé mutatott közvetlenségük és a rengeteg történet a régi időkről, megalapozta az egész közös munka hangulatát. A fotóstúdióba lépve, Balázs Klári azonnal skálázott egyet, hogy kipróbálja a terem akusztikáját, Korda György pedig az egyik forgatási kelléket, egy szamurájkardot, külön el is kért, hogy készíthessen vele egy képet.
Alkotók listája:
Megrendelő – MediaMarkt
Karczub-Lehoczky Fanni – Head of Marketing
Kabai Fanni – PR coordinator
Monostori Mária – Social Media Manager
MediaMarkt Marketing osztály
Creative Lead ügynökség – Greenroom
Benesch Ferenc – Chief creative consultant
Senkó Alexandra – Senior copywriter
V. Németh Viktor – Head of art
Ferencz Mónika Linda – Account director
Valkai Vivien – Senior account manager
Szereplők
Korda György
Balázs Klári
Héli Döme – értékesítő
Kiss-Badran Gábor – rajongó
Influenszer marketing
(Korda György és Balázs Klári képviseletében)
PResston PR
Terdik Adrienne, ügyvezető igazgató
Social ügynökség – A hatodik szék
Kreatív: Rácz Fruzsina, Falvay László, Takács András
Account: Tóth Melitta
PR ügynökség – Republic Group
Content Director: Zámbó Anna
Head of client service: Bene Nikoletta
Head of content: Sipka Emese
Group account director: Ferencz-Pavuk Sophie
Senior PR manager: Fenyvesi Dorottya
PR manager: Karras Szofi
Produkció – Umbrella, Compact Crew
Producer: Csizmadia Bengedúz
Rendező: Spáh Dávid
DOP: Kiszler Dániel
Gyártásvezető: Szabó Juci
Account manager: Tallódi Emese
GRIP: Kirchknopf Mátyás
Social unit: Csizmadia Bendegúz
Fővilágosító: László Benedek
Világosító AS PER: László Benedek
Kellék: Silling Zsófi
PA: Buday Bendi
Smink: Szántó Petra
Focus puller: Darmos János
Werk: Gaál Dániel
Videó: Szabó László
Hang: Gyöngyösi Ádám
Ronin: Holecz Balázs
Utómunka
Editor: Pinczés Réka, Pirk Rita
Colorist: Csurka László
Zeneszerző:
V. Németh Viktor
Fotós:
Kocsis Judit
(onBRANDS )