STRATÉGIAI EGYÜTTMŰKÖDÉSI MEGÁLLAPODÁST KÖTÖTT A SHARITY ÉS A PEOPLE GROUP

A Sharity platform mára elérhető desktop és alkalmazás változatban is.

A Sharity digitális platformja 2022 -ben kezdte meg működését azzal a céllal, hogy egy maximális átláthatóságot biztosító módszerrel (Sharity Transparency Standard) innovatív és egyszerű megoldást kínáljon minden jótékonysági szervezetnek és azok adományozóinak.

A platform nem csak a transzparenciájában egyedül álló, hanem abban is, hogy

nem csak pénzzel, hanem egy rövid videó (reklám/hirdetés/edukatív üzenet) megtekintésével akár pénz nélkül is adományozhat bárki.

„Sok év fejlesztés és tesztelést követően tavaly a piacra léptünk és azon vagyunk, hogy a folyamatosan felgyülemlő tapasztalatot beépítsük a digitális platform működésébe. Azonban elérkezettnek láttuk az időt, hogy mind stratégiai szempontból, mind kommunikációs szempontból egy komoly külső partnert is bevonjunk, akivel együtt tovább tudunk haladni a kitűzött cél felé, mind itthon, mind külföldön. A sors úgy akarta, hogy megismerkedjünk a People Group ügynökséggel és vezetőivel és nagyon gyorsan kiderült, hogy mind emberileg, mind szakmailag egyezünk, így számunkra nem is volt kérdés, hogy őket választjuk stratégiai partnerünknek.” – foglalta össze Dr. Bársony Farkas, a Sharity társalapító vezetője.

„Egyszerre megtiszteltetés és szakmai kihívás egy fantasztikus kezdeményezést támogatni, mind ügynökségi szinten, mind mint magánember. A jótékonyság mindig átjárta az ügynökséget és vélhetően a sorsnak köszönhetően felénk sodorta a Sharity alapítóit. Gyorsan kiderült, hogy sok munkánk lesz együtt, mert nagy terveket fektettünk le és ezen tervek megvalósításán mi büszkén támogatjuk a platformot!” – mondta Urbán Zsolt, a  People Group reklámügynökség ügyvezetője.
( onBRANDS )