Az újonnan létrehozott pozícióval az ügynökség célja az ügyféligények kiszolgálásának következő szintre emelése, a kampányok és a márkamegnyilvánulások stratégiai és kreatív megközelítéseiben egyaránt.
Az új vezető a BOLD társalapítója és 8 éven át vezető kreatívigazgatója volt. Nevéhez fűződnek többek közt a Bookline-nak készült, többszörösen díjnyertes alkotások, mint az „Olvass bajuszostól” és a „Már egy perc olvasás is élmény” aktivációk, illetve számtalan egyéb emlékezetes kommunikációs megoldás. Kreatív vezetése alatt az ügynökség versenyképes megoldásokat tudott nyújtani külföldi piacokon is, így a BOLD számos nemzetközi megbízást elnyert.
Tordai Péter több nemzetközi ügynökségnél volt executive creative director, a Lintas, a BBDO, a Leo Burnett és Laboratory után a DDB-nél dolgozott, utóbbinál a budapesti iroda mellett a CEE régió kreatív vezetése is hozzá tartozott, valamint tagja volt a globális kreatív boardnak is.
Számtalan alkalommal segítette csapatait az Év Ügynöksége díjhoz, nemzetközi díjai közt megtaláljuk a Cannes Lions, a New York Festivals, a Golden Drum, az Epica és az Andy Awards elismerést. Saját bevallása szerint azonban a díjakon túl azokra a reklámosokra legbüszkébb, akiket elindíthatott vagy továbblendíthetett szakmai útjukon.
„A WhiteDog alapítása óta a meghatározó posztokra olyan embereket kerestünk, akik a szakmai háttér és a jó referenciák mellett határozott egyéni látásmóddal is rendelkeznek. Tordai Péter személyében egy újabb ilyen ember érkezik hozzánk, akinek ügynökségfejlesztési tapasztalata is van, amivel az egyre változatosabb ügyfélkörünk kiszolgálását is tudja támogatni” – mondta el Várkonyi Andrea, az ügynökség társalapítója.
„Az én dolgom, hogy a kreativitás áthassa az egész rendszert, hogy minden beszélgetés támogassa az egyre jobb, egyre relevánsabb ötletek megszületését. Munkatársaimmal arra készülünk, hogy a WhiteDog kreatívjainak öröm legyen az alkotás, együtt fejlesszünk olyan ötleteket és friss megvalósításokat, amelyekre ügyfeleink és mi is büszkék lehetünk, és amelyek úgy a piacon, mint a kreatív versenyeken sikert aratnak” – tette hozzá Tordai Péter.
( onBRANDS )