KREATÍV SZAKEMBERREL ERŐSÍT AZ INDAMEDIA CSOPORT

Az Indamedia új kreatív szakembere a Republic Grouptól érkezett.

Az Indamedia Csoport az aktuális trendekre és olvasói igényekre fókuszálva nagy hangsúlyt fordít a kiadványok tartalmi és formai megújítására, valamint minőségi, új termékeket bevezetésére. Az elmúlt hónapokban olyan szakértők érkeztek a cégcsoporthoz, akik tapasztalatukkal ezeket a célokat érdemben támogatják.

Május 15-én újabb ismert szakember csatlakozott az Indamedia Csoporthoz Márton Szabolcs személyében, aki ezt megelőzően a Republic Group és a J. Walter Thompson kreatív igazgatójaként dolgozott, és pályafutása során számos piacvezető márka népszerűsítéséért felelt, miközben munkáját számos hazai és nemzetközi díjjal is elismerték.

Márton Szabolcs két stratégiai fontosságú pozíciót is betölt az Indamediánál.

Egyrészt csoportszintű Customer Experience Directorként az Indamedia új és megújuló termékeinek piaci pozicionálása, valamint a meglévő és a potenciális ügyfelek felé történő reprezentálása lesz a feladata. Mindezek mellett a cégcsoporthoz tartozó Dialogue Creatives kreatív igazgatójaként az ügynökség munkájának szakmai irányítását is átveszi.

“Közel 17 év reklámügynökségi lét után a tavalyi évben döntöttem el, hogy új utakra lépek, új kihívásokkal szeretnék szembenézni. Szerettem volna a kommunikáció más vetületeivel is megismerkedni, túllépni a hagyományos reklámügynökségi kereteken, innoválni és inspirálni, tanulni és tanítani. Hiszem, hogy bizonyos utak nem véletlenül keresztezik egymást, ezért volt egyértelmű, hogy a megkeresések közül az Indamedia elképzeléseire mondok igent. Egy hihetetlenül erős portfólióval és remek szakemberekkel vágunk bele egy csoportszintű megújulásba, aminek kapcsán eddig sosem látott megközelítéseket, innovatív termékeket és piacelső megoldásokat ígérhetek az olvasóknak és az ügyfeleinknek egyaránt. Mindenki készüljön, mert léptéket váltunk!” – mondta Márton Szabolcs.

“A média világában akkor marad talpon egy kiadvány, ha képes gyorsan reagálni az aktuális olvasói igényekre. Eredményeink azt igazolják, hogy népszerű, több szegmensben piacvezető márkáink jól reagálnak ezekre a kihívásokra. A folyamatos fejlesztést erősítjük most egy tapasztalt, kreatív szakember bevonásával Szabolcs személyében” – nyilatkozta Ziegler Gábor, az Indamedia Csoport vezérigazgatója.