ÚJ ÜGYFÉL A REPUBLIC GROUP PORTFÓLIÓJÁBAN

Az Újház meghívásos tenderén nyerte meg a projekteket az ügynökség.

A Republic Group nyerte meg az Újház meghívásos tenderét. Feladatuk egy olyan kreatív platform fejlesztése volt, amely lehetővé teszi a márka termékfüggetlen kommunikációját és alkalmas termékcsoport és konkrét ajánlat kommunikálására egyaránt. Így született meg „Az Újház tudja” elnevezésű koncepció. Emellett a online always on, eDM kampányok tervezése és SEO feladatok kerültek az ügynökség digitális divíziójához.

Ugyan az építőipari szakemberek már jól ismerik az Újház márkát, a vállalat vezetősége felismerte, hogy a lakosság tudatába még nem épültek be kellőképpen az értékek, amelyeket képviselnek. Éppen ezért

a kreatív platform célja, hogy B2B és B2C irányba egyaránt erősítse a kommunikációt.

A tervezésnél a Republic csapata abból az alapgondolatból indult ki, hogy ha az emberek tudnák, hogy az Újháznál nemcsak építőanyagot tudnak vásárolni, hanem az ötleteikre is lehetőségként tekintenek, akkor biztosan őket választanák. Így körvonalazódott az üzenet: Ha építkezik vagy felújít, szakértő segítséget nyújtunk minden projekthez. Jöjjön be hozzánk, mert biztos lehet benne, hogy az Újház tudja.

“Az első pár ötletelés igazi insight-petárdázás volt. Szinte mindannyian túl vagyunk már kisebb-nagyobb felújításokon, építkezéseken, így rengeteg történet cserélt gazdát a PTSD-s hidegburkolástól egészen a kulcsátadós happy ending-ig. Az egyik legnehezebb feladat pont az volt, hogy kiválasszuk azt az irányt, ami nem adja meg magát a mesterember-gyalázásnak és részegmelós-storyknak, sőt: kellő bátorítást ad azoknak akik éppen most szeretnének belevágni egy felújításba. Úgy gondoljuk, hogy végül megtaláltuk, és az “Újház tudja” úgy taktikai, mint kreatív szempontból egy izgalmas terület lesz a kibontakozásra.” – fogalmazott a projektről szólva Jávor Bence, a Republic Group kreatív igazgatója.

Az is fontos szempont volt, hogy a platform kompatibilis legyen a márka 2023-as és 2024-es kampányaival, valamint, hogy a kreatív megjelenés jól felismerhető, markánsan megkülönböztető legyen és maradandó hatást váltson ki. Az „Újház tudja” koncepció előnye, hogy könnyen mutálható, sokoldalúan megmutatható. Amellett, hogy az általános kommunikációt prezentálja, minden termékre, termékcsaládra vagy termékkategóriára, sőt akár promóciókra is ráhúzható. A vizuálok az összes platformon és formában jól működnek.

“Kétfordulós tenderen választottuk ki azt az ügynökséget, akikkel a jövőben hosszú távon tervezünk együtt dolgozni az Újház márka építésén. A Republic már az előkészületek során igen jó benyomást tett ránk és az elkészített anyaguk csak megerősítette ezt a véleményt. Igen szilárd, jól átgondolt stratégiai alapokra építették a pályázatukat, amit sokrétű, releváns kreatív megoldásokkal teljesítettek ki.” – nyilatkozta Döry Gábor, az Újház marketing igazgatója.
( onBRANDS )