fbpx
    • Desztináció márka
    • Érdekes idézet
    • Érdekes kép / Videó
    • Fenntarthatóság / CSR
    • Info
    • Innováció
    • Interjú
    • Jog és márka
    • Karrier
    • Kimondom
    • Magánvélemény
    • Médiamárka
    • Reklám
    • Sportmárka
    • Személyes márka
    • Televíziós nézettség
    • Üzlet / Piac
    • Danubius Music
Keresés
ONBRANDS – ÉRTÉK ALAPON
    • Desztináció márka
    • Érdekes idézet
    • Érdekes kép / Videó
    • Fenntarthatóság / CSR
    • Info
    • Innováció
    • Interjú
    • Jog és márka
    • Karrier
    • Kimondom
    • Magánvélemény
    • Médiamárka
    • Reklám
    • Sportmárka
    • Személyes márka
    • Televíziós nézettség
    • Üzlet / Piac
    • Danubius Music
  • Médiamárka

ARCULATOT ÉS LOGÓT VÁLT A NICKELODEON

Új márkakampányt is indít a gyermekcsatorna.

2023-08-01

Augusztus elsejétől Magyarországon is vadonatúj logóra és arculatra vált a népszerű gyerekcsatorna, a Nickelodeon. A kisebbek legszórakoztatóbb televíziós platformja egy modernebb köntösben tér vissza.

Az ismerős narancssárga folt, mely megannyi szórakoztató tartalmat és élményt rejt, most új alakot öltött. Az új logó megidézi az eredetit, ugyanakkor napjaink gyermekeihez alkalmazkodva

modernizálja és megerősíti arculatát:

megőrizte az ikonikus „Nickelodeon-narancssárga” színt, de még látványosabbá vált. A logó- és arculatváltással páhuzamosan a márka öt rövid promófilmmel is megörvendezteti nézőit a „Portál a szórakozáshoz” kampányuk keretében – a Nickelodeon magyar Facebook-felületén már meg is jelent az első videó.

A kampány neve sokatmondó: mindegyik rövid videóban a csatorna logója, a jól ismert narancssárga folt egy varázslatos univerzumba, a gyerekek vágyott világába vezető kapuként jelenik meg. A régi kedvencek mellett, mint például Spongyabob Kockanadrág vagy a Tini Nindzsa Teknőcök, új karakterek is felbukkannak majd. Mindegyik rövid videót a csatornára jellemző humoros, abszurd és egyedi stílus jellemzi.

Az új arculat és logó bevezetése Amerikában már korábban útjára indult, ezt pedig követően az Egyesült Királyságba, Latin-Amerikába és Európába is eljutott a nyár folyamán. Magyarországon augusztus elsején találkozhat először a közönség az új logóval.
( onBRANDS )

  • CÍMKÉK
  • arculat. logó
  • Nickelodeon
Megosztás
Facebook
Twitter
Linkedin
Google+
Viber
WhatsApp
Tumblr
Email
    Előző cikkTELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2023.30.HÉT
    Következő cikkNOSZEK PÉTER
    onBRANDS

    KIMONDOM

    • INFLUENSZEREK

    5 LEGNÉPSZERŰBB

    TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2023.39.HÉT

    Televíziós nézettség

    TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2023.38.HÉT

    Televíziós nézettség

    TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2023.36.HÉT

    Televíziós nézettség

    TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2023.37.HÉT

    Televíziós nézettség

    TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2023.35.HÉT

    Televíziós nézettség

    HÍRLEVÉL. ÉRTÉK.
    NEKED.

    FELIRATKOZOM

    IDÉZET

    • “Külön köszönetet mondok mindazoknak, akik annyi éven át próbálták megnehezíteni az életemet.”
      (KARIKÓ KATALIN)



    TÁMOGATÁS

    EGYÜTTMŰKÖDÜNK


     

    PARTNERÜNK


    • Kapcsolat
    • Impresszum
    • Médiaajánlat
    • Jogi tudnivalók
    • Adatkezelési tájékoztató
    Copyright © 2023. Minden jog fenntartva. onBRANDS
    Edit with Live CSS
    Save
    Write CSS OR LESS and hit save. CTRL + SPACE for auto-complete.