• Desztináció márka
    • Érdekes idézet
    • Érdekes kép / Videó
    • Fenntarthatóság / CSR
    • Info
    • Innováció
    • Interjú
    • Jog és márka
    • Karrier
    • Kimondom
    • Magánvélemény
    • Médiamárka
    • Reklám
    • Sportmárka
    • Személyes márka
    • Televíziós nézettség
    • Üzlet / Piac
    • carBrands
Keresés
  • Médiamárka

ARCULATOT ÉS LOGÓT VÁLT A NICKELODEON

Új márkakampányt is indít a gyermekcsatorna.

2023-08-01

Augusztus elsejétől Magyarországon is vadonatúj logóra és arculatra vált a népszerű gyerekcsatorna, a Nickelodeon. A kisebbek legszórakoztatóbb televíziós platformja egy modernebb köntösben tér vissza.

Az ismerős narancssárga folt, mely megannyi szórakoztató tartalmat és élményt rejt, most új alakot öltött. Az új logó megidézi az eredetit, ugyanakkor napjaink gyermekeihez alkalmazkodva

modernizálja és megerősíti arculatát:

megőrizte az ikonikus „Nickelodeon-narancssárga” színt, de még látványosabbá vált. A logó- és arculatváltással páhuzamosan a márka öt rövid promófilmmel is megörvendezteti nézőit a „Portál a szórakozáshoz” kampányuk keretében – a Nickelodeon magyar Facebook-felületén már meg is jelent az első videó.

A kampány neve sokatmondó: mindegyik rövid videóban a csatorna logója, a jól ismert narancssárga folt egy varázslatos univerzumba, a gyerekek vágyott világába vezető kapuként jelenik meg. A régi kedvencek mellett, mint például Spongyabob Kockanadrág vagy a Tini Nindzsa Teknőcök, új karakterek is felbukkannak majd. Mindegyik rövid videót a csatornára jellemző humoros, abszurd és egyedi stílus jellemzi.

Az új arculat és logó bevezetése Amerikában már korábban útjára indult, ezt pedig követően az Egyesült Királyságba, Latin-Amerikába és Európába is eljutott a nyár folyamán. Magyarországon augusztus elsején találkozhat először a közönség az új logóval.
( onBRANDS )

  • CÍMKÉK
  • arculat. logó
  • Nickelodeon
Megosztás
Facebook
Twitter
Linkedin
Google+
Viber
WhatsApp
Tumblr
Email
    Előző cikkTELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2023.30.HÉT
    Következő cikkNOSZEK PÉTER
    onBRANDS

    KIMONDOM

    • A PÁPA – CONCLAVE

    5 LEGNÉPSZERŰBB

    TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2025.22.HÉT

    Televíziós nézettség

    TATA, VÍZ, ZENE, VIRÁG FESZTIVÁL 2025

    Desztináció márka

    AZ ARSENAL ÉS A TCL GLOBÁLIS SZINTRE EMELI EGYÜTTMŰKÖDÉSÉT

    Üzlet / Piac

    A SHEIN SÖTÉT TRÜKKJEI

    Jog és márka

    TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2025.20.HÉT

    Televíziós nézettség

    Kőszegi András - Márkatanácsadó

    HÍRLEVÉL. ÉRTÉK.
    NEKED.

    [tdm_block_button button_text=”FELIRATKOZOM” button_size=”tdm-btn-lg” button_url=”https://onbrands.hu/hirlevel-feliratkozas/” tds_button=”tds_button1″ tds_button1-text_color=”#ffffff” tds_button1-background_color=”#2eedb6″ tds_button1-f_btn_text_font_weight=”700″ tds_button1-text_hover_color=”#ffffff” tds_button1-background_hover_color=”rgb(46, 49, 146)” content_align_horizontal=”content-horiz-center”]

    IDÉZET

    • „A futball egyszerű játék. De a nehéz része az, hogy egyszerűvé tegyük.”
      (CLAUDIO RANIERI)



    [tdm_block_button button_text=”TÁMOGATÁS” button_size=”tdm-btn-xlg” button_url=”https://onbrands.hu/tamogatas” tds_button=”tds_button1″ tds_button1-text_color=”#ffffff” tds_button1-background_color=”#2eedb6″ tds_button1-f_btn_text_font_weight=”700″ tds_button1-text_hover_color=”#ffffff” tds_button1-background_hover_color=”rgb(46, 49, 146)” content_align_horizontal=”content-horiz-center”]

    EGYÜTTMŰKÖDÜNK



    PARTNERÜNK






    Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomAdatkezelési tájékoztató