Ölelések, örömkönnyek, nagy találkozások – megható karácsonyi pályázattal és kampánnyal készül az ünnepekre a Budapest Airport és a KLM Holland Királyi Légitársaság.
A Vermis digitális reklámügynökség nyerte el a Budapest Airport és a KLM közös karácsonyi kampányának szervezési, lebonyolítási és teljes kommunikációs feladatait. A kampány szeptemberben kezdődik, és 2024. januárjáig tart majd.
A budapesti repülőtér a várakozások, a találkozások, és a rég várt ölelések helyszíne – egy hely, ahol gyakran egyesülnek barátok, szerelmesek, családok. Idén decemberben a Budapest Airport a KLM Holland Királyi Légitársaság közreműködésével egy nagyszabású karácsonyi pályázattal készül, aminek részleteire az elkövetkezendő hetekben fog fény derülni.
Kocsis Dávid, projektvezető, Vermis: „Még végig sem olvastuk a leírást, már tudtuk, hogy nagyon szeretnénk megnyerni a tendert, hiszen mindamellett, hogy egy igazán különleges és megható kampányt terveztünk, nagy kihívással állunk szemben, hiszen a pályázatra civil emberek bevonásával készülünk”.
Váczi Zsuzsa, légitársasági és turisztikai marketing manager, Budapest Airport Zrt: „Eseményekkel, izgalmakkal és érzelmekkel teli hónapok elé nézünk, nagyon örülünk, hogy ezt az időszakot a Vermis-szel közösen vihetjük majd végig egy olyan ünnepi kampány során, amilyenre a Budapest Airport történetében eddig még nem volt példa.”
( onBRANDS )