DIGITALIZÁLT MERCEDES-BENZ AUTÓSZALONT NYITOTT A JP AUTO

A digitalizáció és a fenntarthatóság jegyében az értékesítés szinte teljes egészében papírmentes módon történik.


A Jász-Plasztik AutócentrumJP Auto – új szalonjában a német luxusautó márka valamennyi személyautó modellje elérhető lesz majd.

A közel hatmilliárd forintos zöldmezős beruházással kialakított létesítmény mind kivitelezésében, mind szolgáltatásaiban méltó képviselője a német luxusautó márkának. A létesítményben egy korszerű Mercedes-Benz márkaszerviz is helyet kapott, amivel közel duplájára nőtt a műhely kapacitása. Így immáron egyidejűleg akár 20-nál is több Mercedes-Benz személy- és haszongépjármű javítását, karbantartását vagy átvizsgálását tudja elvégezni a szerviz.

A most megnyílt üzlet

a legnagyobb és egyben a legmodernebb Mercedes-Benz szalon Magyarországon.

A teljes komplexum 6400 négyzetméteres, a bemutatóterem mellett magában foglalja a szervizt, az irodákat és a raktárt is.

Maga a bemutatótér több mint 1700 négyzetméteres és az érdeklődők akár 45 kiállított autót nézhetnek meg fizikai valójában, de a JP Auto új szalonjában természetesen a Mercedes-Benz valamennyi személyautó modellje elérhető lesz. A szalon emeleti részén pedig a német cég legfelsőbb kategóriás járműveit, az AMG, a G-osztály és a Maybach modelleket mutatják be, valamint ott alakították ki a VIP-várót és egy tágas – 600 négyzetméteres – élményteraszt is, ahol szintén autókat mutatnak be.

Az új létesítmény nem csak méretében egyedülálló, de az autóvásárlás élményét is új szintre emeli. A 21. századi elvárásoknak megfelelően a

digitalizáció és a fenntarthatóság jegyében

az értékesítés szinte teljes egészében papírmentes módon történik.

A szalonba betérő érdeklődőknek a vállalat értékesítési tanácsadói kisméretű, elkülönített tárgyalókban, táblagépeikkel és hatalmas kivetítőkkel mutatják be a járműveket.

A JP Auto fóti szalonjának tervezése és kialakítása során

a Mercedes-Benz új, modern luxus belső dizájn alapelveit alkalmazták,

ahol a minőségi anyagok, a színek, a bútorzat kiválasztásának kiemelt célja az ügyfelek számára igazi „Welcome home” érzés biztosítása. Ezek különleges ügyfélélményt teremtenek és a vevők egyedi és gyorsabb, hatékonyabb kiszolgálását teszik lehetővé. A létesítmény építése során a cég környezettudatos szerepvállalásának megfelelően a fenntarthatósági szempontok is kiemelt fontosságúak voltak. A szalonban található több mint ezer lámpa mindegyikében LED-es fényforrás található, emellett a hűtés-fűtést hőszivattyús rendszerrel oldották meg, sőt a későbbi tervekben napelem telepítése is szerepel.

„Az volt a célunk, hogy egy olyan szalont hozzunk létre, ami méltó mind a Mercedes-Benz márka hírnevéhez, mind pedig a mi eddigi eredményeinkhez, és rendkívül büszke vagyok arra, hogy ezt sikerült megvalósítanunk. Itthon, de a régióban is különlegesnek számító ügyfélélménnyel, kiszolgálással és járműválasztékkal várjuk ügyfeleinket. Külön öröm számunkra, hogy a szervizkapacitásunkat is sikerült növelni” – mondta el Kovács Róbert, a JP Auto ügyvezető igazgatója.

A fejlesztéseket a következő időszakban is folytatja a JP Auto, a Mercedes-Benz új, modern luxus belső dizájn alapelveit alkalmazva további létesítményeket újít meg a vállalat. A tervek szerint 2025-ben már a veszprémi és a jászberényi Mercedes-Benz szalonok is az új dizájnnal és digitális megoldásokkal várják majd az érdeklődőket.
( onBRANDS )