AZ OPTIMIZMUST NÉPSZERŰSÍTI ÚJ MÁRKAFILMJÉVEL AZ LG

Díjnyertes rendező vezetésével készült az LG új, nemzetközi imázsfilmje.


A film tökéletesen szemlélteti a vállalat Az élet szép (Life’s Good) szlogenjének lényegét. A kisfilm szívmelengető módon mutatja be az optimizmus fontosságát a mindennapok során és arra bíztat, lássuk pozitívabb szemmel a világot. 

2023 augusztusában indult el az LG Az élet szép (Life’s Good) című kampánya, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy

egy kihívásokkal és nehézségekkel teli világban is érdemes az optimizmusra törekednünk.

A most bemutatott 90 másodperces, a kampány részeként kiadott kisfilm egy középkorú férfit mutat be, aki valami számára látszólag idegen dologba vág bele – gördeszkázni indul. A főszereplő kezdetben bizonytalan, de végül mosollyal az arcán, kecsesen siklik az úton. A kisfilm azt üzeni, mindenkiben ott él az optimizmus – csak éppen döntenünk kell arról, hogy tényleg megéljük-e. A gördeszka az élet metaforája, amivel a film azt sugallja, hogy bármilyen cél vagy álom elérhető, ha valaki elég bátor és optimista ahhoz, hogy átlépje a vélt korlátait az elérése érdekében.

A márkafilmet a TBWA\Chiat\Day New York kreatív csapata készítette az Emmy-díjas rendező, Nicolai Fuglsig vezetésével,

akinek egyszerű, bájos történetmesélése hatásosan mutatja be, mi történhet, ha valaki az optimizmus útját választja.

Az LG már korábban bejelentette, hogy

hagyományos elektronikai gyártó helyett ún. intelligens életmód-megoldásokat létrehozó vállalattá kíván válni,

azaz olyan komplex eszközöket és szolgáltatásokat fejleszt, amelyek jobbá teszik a hétköznapi életet, tevékenységeket. Erre rímel Az élet szép szlogen és filozófia is, ami az LG működésében és a vásárlókkal való kommunikációjában is megjelenik.
( onBRANDS )