MAGYAR ZENÉSZT VÁLASZTOTT A SONY A LEGÚJABB KAMPÁNYÁHOZ

Molnár Tamás a globális „For The Music” platform magyarországi arca.

A SONY már több mint 70 éve áll azon elköteleződése mellett, miszerint audio termékeivel egy olyan hidat épít a zene alkotói és fogyasztói között, ami garantálja az autentikus zenei élményt. Ennek érdekében jött létre a „For The Music” platform, amely célja a művészeti fejlesztés, a kreatív törekvések támogatása, beleértve a különleges tartalmakat, aktivitásokat, élményeket – mindezt a zenerajongókért.

A „For The Music” egy olyan új audio márkaplatform, amely középpontjában az előadók kreatív látásmódja áll

– olyan csúcskategóriás termékek támogatásával, mint a WH-1000XM5 zajszűrős vezeték nélküli fejhallgató, vagy a WF-1000XM5 aktív zajszűrős vezeték nélküli fülhallgató.

A kampány fő célja, hogy a SONY a „For The Music” üzenetét olyan hiteles előadóval együttműködve adja át a magyar fogyasztók számára, akinek művészete harmóniában áll a vállalat értékeivel.

A speciális kollekcióra épülő kommunikáció célja, hogy a hazai művészek és a zene szerelmesei közötti kapcsolat még erősebb legyen, így

a márka egy magyar zenésszel, Molnár Tamással működik együtt a kampány során.

Tamás mindennapjai összeforrtak a zenével az elmúlt évtizedben, tehetségét idén az Artisjus elismerte azzal, hogy 2023-ban őt választották az „Év könnyűzenei szövegírójának”.

Mivel a „For The Music” platformhoz tartozó termékek felső kategóriás, zajszűrő technológiával rendelkező fej- és fülhallgatók, fontos, hogy a választott magyar zenész is a megfelelő értékeket képviselje.

“Büszke vagyok rá, hogy engem választottak a SONY új kampányának arcaként. A fej- és fülhallgatók ereje kompromisszummentes hangzás, a kiemelkedő zajszűrés és a lenyűgöző design háromszögében rejlik”- mondta Molnár Tamás.

A „For The Music” kampányban Tamást és a SONY közös munkáját támogatva részt vett a zenész párja, a modell és fotóművész, a Sony hivatalos Imaging Creator-a, Cinthya Dictator is.

„Nagyon örülök, hogy hivatalos Sony creatorként én fotózhattam a kampányt, aminek Tomi az arca. Az új Sony Alpha 7RM V vázam első akciója volt ez, amit a kedvenc GM 50 1.2-es objektívemmel hoztam összhangba. Szerencsésnek érzem magam, és persze szuper büszke vagyok Tomira, hiszen az a minőség, amit a zenében ő képvisel, a Sony számára is megkérdőjelezhetetlen”- emelte ki Cinthya Dictator.

„Mindenképpen olyan előadót kerestünk, aki meg tudja szólítani a magyar fogyasztókat és aki hitelesen tudja képviselni a SONY értékeit. Tomival ez tökéletesen megvalósul, a fényképeket és a kulisszák mögé betekintő videókat pedig Cinthya kreativitása teszi egyedivé.” – mondta Csószity Eszter, Sony Channel Manager-e.

Molnár Tamás, az egykori Anti Fitness Club és Jetlag zenekarok alapítója és Cinthya Dictator közös kreatív látásmódja segít abban, hogy a SONY „For the Music” platformmal

felhívják a fiatalabb generáció figyelmét a minőségi zenefogyasztásra.

Az integrált kampány október 20-tól december 31-ig tart. Az alapja egy Google és Facebook kampány, amelynek keretein belül online (onsite és offsite) és offline hirdetések futnak majd a SONY, illetve a SONY hivatalos partnereinek a saját weboldalain, közösségimédia-csatornáin hirdetésekkel, valamint egy nyereményjátékra vezetve, melynek során a SONY terméket vásárlók páros belépőjegyet nyerhetnek Molnár Tamás december 27-i koncertjére az Akvárium Klubba.

A kampányt egy offline instore kampánnyal, valamint out-of-home óriásplakát kommunikációval is támogatja a márka.
( onBRANDS )