Sápi Vivivel hirdetik: Hidd el, nincs tragédia! Hiszen itt vagyunk veled. Rossmann – Tudjuk mire vágysz!
Mindannyian hajlamosak vagyunk drámaian megélni, ha a mindennapokhoz elengedhetetlen termékek nincsenek kéznél vagy épp kifogynak a háztartásunkban, nincs ez másként a drogériai termékekkel sem. A Rossmann nyáron indult kampánya arra hívja fel a figyelmet, hogy ilyenkor sem szabad elfelejtenünk, hogy nincs tragédia. Hiszen a Rossmann támogató közössége mellettünk áll, figyel ránk és gondoskodik arról, hogy együtt megoldjuk ezeket a kihívásokat.
Az új reklámfilm egyik különlegessége, hogy a TikTok-on több mint 780 ezer követővel rendelkező influencer, Sápi Vivi is feltűnik benne egy jelent erejéig: a videó elején és végén szereplő fiatal lány rózsaszín kosztümben, egy shake-et borít épp magára, amikor számára is az jelenti a megkönnyebbülést, hogy meglátja a közelben lévő Rossmann üzlet fényeit.
Vivi mellett a reklámfilm korábbi verziójához képest két másik új jelenettel is találkozhatnak a nézők, egy turmixos konyhai baleset és egy stresszes prezentáció miatti izzadságfolt is feltűnik a legújabb változatban, ezekkel is tovább erősítve, hogy a Rossmann minden hétköznapi bosszúságra megoldást jelenthet.
„A Rossmann az elmúlt három évtizedben egy rendkívüli állandóságot és megbízhatóságot sugárzó branddé nőtte ki magát, amire úgy szerettünk volna ráerősíteni az új reklámokkal, hogy közben friss, fiatal arcokat is megjelenítünk. Rendkívül fontosnak tartottuk, hogy a háztartás vagy épp egészséges életmód fókuszú vásárlóinkat, a friss szülőket és a trendi, fiatal nőket egyaránt képesek legyünk megszólítani, így az ő legkülönbözőbb élethelyzeteiket, problémáikat igyekeztünk ötvözni a filmekben” – mondta el Varga Anita Ágnes, a Rossmann marketing vezetője.
( onBRANDS )