FIATAL SZAKEMBEREKET VERSENYEZTET A MAGYAR PR SZÖVETSÉG

Ez a világ egyik legrangosabb megmérettetése a fiatal pr-szakemberek számára.

Harmincöt év alatti pr-szakemberek jelentkezhetnek a Magyar PR Szövetség versenyére, amely a Next Generation PR World Cup selejtezője.

Az ICCO globális versenyére harmadik alkalommal jelentkezhetnek magyar szakemberek is. Az elődöntőre két fős csapatokat várnak, ügynökségi, vállalati, szabadúszó szakemberek is indulhatnak. Az egyetlen kitétel, hogy a jelentkezők 2023. június 1-ig nem tölthették be a 35. életévüket.

A jelentkezési határidő 2023. október 24, a verseny 25-én zajlik. Reggel online kapják meg a feladatot a csapatok, a megoldásokat délután élőben kell prezentálniuk 3 percben. Az idei verseny főtámogatója a Syngenta, a versenyfeladat is a vállalathoz kötődik majd.

A zsűri – melynek tagjai Darányi András, az Uniomedia kreatívigazgatója, Hermann Irén, a Kreatív főszerkesztője, Nagy Andrea, a Positive PR ügyvezetője, Pogány Éda, a Syngenta regionális fenntarthatósági és kommunikációs vezetője és Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke – azonnal eredményt hirdet.

A nyertes csapat felvételt nyer az ICCO exkluzív Global PR Youth Board-jába és Magyarországot képviselheti a nemzetközi döntőben, amelyet az október 30-ával kezdődő héten rendeznek és amelyen egy globális civil szervezet által adott feladatot oldanak meg a versenyzők. A World Cup döntő online zajlik, prezentációt és videót kell majd benyújtani, a globális döntő nyertes csapata pedig előadhat a 2024-es ICCO Global Summit-on és megvalósíthatja a nyertes pályaművet is.

A selejtezőre a nevezési díj MPRSZ tagoknak: 18.000, – + ÁFA/csapat, egyéb csapatoknak: 28.000, – + ÁFA/csapat. A tavalyi versenyről itt lehet olvasni, a 2021-es megmérettetésről pedig itt látható egy rövid összefoglaló.

A versennyel kapcsolatban Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke elmondta: „A kommunikációs szakma éppúgy küzd az utánpótlás neveléssel, a tehetséges fiatal szakemberek felkutatásával és megtartásával, mint bármely más iparág. Az ICCO és az MPRSZ elkötelezte magát amellett, hogy ápolja, ösztönözze és támogassa a PR-szakma következő generációjának tehetségeit, ennek egyik fontos lépése ez a verseny. Bízom benne, hogy idén is sok fiatal indul a megmérettetésen és szerez tapasztalatot arról, milyen érzés helytállni egy rangos szakmai versenyen.”
( onBRANDS )