Együttműködői tartalom
Egy szolgáltatás vagy termék – mondjuk úgy, hogy egy márka – csak akkor lehet érdekes, ha értéket jelent a vásárló számára. A legkevesebbeket érdekel, hogy az előállítása mennyire bonyolult. Az számít, hogy mennyit tesz hozzá az életünkhöz akár mentálisan, akár funkcionálisan.
Ha maradunk a funkcionalitásnál, az egyik legérzékenyebb terület, amikor az egészségügyi szempontokra is muszáj odafigyeljünk. Márpedig manapság az allergia, és annak különböző formái „népbetegségnek” számítanak. Nem kell hozzá a szabadba menni, hogy a parlagfű mérgezze az életünket, éppen elég, ha csupán az otthonunkban vagyunk. Sokan szenvednek a szinte láthatatlan allergénektől, betelepülőtől, a poratkáktól, hiszen a matracok, párnák és kanapék köztudottan ezek melegágyai, így az allergia és légzési nehézségek fő okai. Megvesszük a szuper, válltámaszos, téli-nyári oldalú meglehetően borsos árú matracokat, ami aztán megdöbbentő módon akár több mint kétmillió poratkát is tartalmazhat. Rossz hír, hogy a poratkákra való érzékenység egyre nő – kb. 300 millió ember szenved világszerte az asztmától és 200-250 millióan allergiától.
Időnként mi is küzdünk a házban a rejtélyes tüsszögésektől és találgatjuk az okát. Kintről bekerülő virágpor, por, a virágföldön apró penész, ki tudja? Szóval állandó a mosás, felmosás, portalanítás, de ezek mellé
be kell vetnünk „csúcsfegyvereket” is.
Nem mondom, hogy hány „szuper” gőzölőt és felmosót használtunk el, ami sokat ígért és vagy nem volt hatékony, vagy két használat után tönkrement. Ezek után azt mondtam, hogy legyen az bármi is, de profi legyen.
No de melyik márkánál kezdjük?! A Hoover (Spangler innovációja), mégiscsak ezeknek az eszközöknek az atyja, nézzük meg, mit tud! Az Ultra Vortex matractisztító valóban segít fenntartani egy egészségesebb környezetet, eltüntetve az allergéneket, port és poratkákat a hálószoba matracából és a kárpitozott bútoraiból, a nappali kanapéjából és párnáiból. Minden textilfelületre ideális. Bár nálunk a házban nincsen állat, de kölcsön kell adnunk a családban, mert a kiskutyák szőrének felszívásához, takarításához is kifejezetten remek!
A rubin vörös, 500 Watt teljesítményű készülék három üzemmódban (porszívózás, roll & beat és UV-C fény), külön-külön vagy egyszerre is használható. Alkalmas tehát porszívásra; a legnagyobb gonddal tünteti el a port és koszt a dolgozószobában a könyvespolcomról, de használható a legkényesebb felületeken is. A Roll & beat móddal a turbókefe 4200 percenkénti fordulattal működik, így mélyen behatol az anyagok szálai közé, eltüntetve az allergéneket és poratkákat. Nemcsak felszívja, hanem ki is rázza a port a felületekből, ezzel pedig végletekig alapos tisztítást biztosít.
Az UV-lámpa pedig eltávolítja a baktériumok, allergének és poratkák 99%-át és megakadályozza visszatérésüket, amit a British Allergy Foundation tanúsítványa is igazol. Ahhoz, hogy ne kelljen a családnak rám várni a bonyolult tartályürítéssel, számomra külön jó hír, hogy a maximális higiéniáért a porgyűjtő tartály a porral való érintkezés nélkül is könnyen eltávolítható és üríthető. Tehát összességében az, aki ezt a matractisztítót választja, biztosan nem fog csalódni!
De végül térjünk vissza kicsit a márkához is! A Hoover nem egy átlagos stílus, az innovatív megoldások és a különleges formák folyamatos keresésének köszönhetően mára egy egészen speciális márkává alakult át a porszívók és matractisztítók piacán. Van egy, a megszokottól kicsit eltérő elegánsabb beütés, ami érezhető a termékek dizájnjában, a részletekre való odafigyelésben és a márka hozzáállásában az otthoni élethez, az életmódhoz. Ennek is köszönhetően a márkát tulajdonló Haier Europe idei forgalma elérheti a 4 milliárd eurót, ezzel együtt a magyarországi részlege, a Candy Hoover Hungary is a márka mögött lévő értékrendszerrel növeli hazai piaci jelenlétét és súlyát.
( Kőszegi András – onBRANDS )