Jelen pillanatban azt gondolom, hogy az AI egy rendkívül gyors adatfeldolgozás. Ember alkotta program, egy szoftver. Az elején alapjaiban ott lett elszúrva, hogy intelligenciának hívják, ami teljesen félrevitte a gondolkodást!
Anyira képes, annyit tud, mint aki használja.
Tudás, kreativitás nélkül nem lehet használni, vagy ha így használja valaki, akkor nem képes az eredményt értékelni. Egy eszköz, amit ki kell próbálni, meg lehet/kell tanulni használni és el kell dönteni, hogy használod, vagy nem.
Tehát nem az AI a veszélyes, hanem az ember, aki használja!
Azok a márkák (márka tulajdonosok), akik felelős módon alkalmazzák az AI-t, megfelelően bánnak az adatokkal és átlátható a működésük, sokkal nagyobb eséllyel építhetik ki és őrizhetik meg a fogyasztók bizalmát. Az etikus és felelős AI használat tehát kulcsfontosságú a márkák hosszú távú sikeréhez!
( Kőszegi András )