A Számlázz.hu a támogatás mellett tartalmi integrációról és kiemelt megjelenési lehetőségekről szóló megállapodást kötött Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalat stratégiai csúcstalálkozójával.
A Számlázz.hu és a BrandFestival küldetése számos ponton találkozik egymással. „Nagykorúvá vált a Számlázz.hu és ezzel együtt a brand is megújult. Habár eddig is szerteágazó marketingkommunikációt folytattunk – együttműködésekkel, támogatásokkal, brand kampányokkal, rendezvényekkel, saját Akadémia és Műhely létrehozásával -, most, 18 évvel az indulás után és 700 ezres ügyfélbázisunkkal úgy éreztük, ideje kilépni a reflektorfénybe. A szolgáltatások fejlesztése mellett elkezdtünk foglalkozni a tudatos brandépítéssel. Ennek keretében idén – azon túl, hogy aktív marketingkommunikációs aktivitást indítottunk – több olyan eseményen is megjelenünk támogatóként, ahol mind a szakmához, mind potenciális ügyfeleinkhez el tudjuk juttatni márkaüzeneteinket” – mondta el Lengyel Zoltán, a Számlázz.hu marketing vezetője.
Magyarország egyik vezető fintech vállalataként a Számlázz.hu hatalmas ügyfélkörrel rendelkezik, lefedve a teljes magyar vállalkozói és üzleti szférát az egyéni vállalkozóktól a kkv-kon át egészen a multinacionális nagyvállalatokig.
„A BrandFestival az innovatív, kreatív és fejlődni kívánó vállalkozások platformja. Minden erőnkkel azon vagyunk, hogy a vállalkozóknak a legmodernebb digitális megoldásokat kínáljuk. Ezek használatával nyugodtan foglalkozhatnak a core business építésével, hiszen pénzügyi adminisztrációjuk nem vesz el felesleges időt és energiát” – tette hozzá Lengyel Zoltán.
A BrandFestivalt idén november 9-10. között rendezik meg az ETELE CINEMA-ban, a központi téma pedig igazán aktuális: a hazai és nemzetközi szakemberek a polikrízis és a digitális transzformáció alapgondolatai mentén elemzik a jövőt formáló folyamatokat. A 2 nap alatt 700 résztvevő, több mint 100 előadó és négy workshop mutatja be 2024 marketing- és vállalatmenedzsmenti trendjeit.
( onBRANDS )