A British Made Awards a Mediaspace.global platformnak ítélte a „Most Engaging Tech & Media Sector Networking Platform” díját.
Az SME News brit médiacég által kiadott díjak célja az, hogy
a feltörekvő brit vállalkozások teljesítményét értékelje és boldogulásukat segítse.
A díj különlegessége, hogy nem csak nevezéssel lehet a jelöltek közé kerülni, de a díjadó is felfedez cégeket. Az így létrejövő listát értékelve egy shortlistet alakítanak ki, és az arra került cégek, márkák közt dönt egy független testület. A nevezés és a díj pénzügyi ellentételezéssel nem jár, ezzel is segítik a cégeket.
A Mediaspace.global platform alapítója-ügyvezetője, Incze Kinga így nyilatkozott:„Remek érzés, hogy a brit piacon díjazzák a teljesítményünket, hisz ez az egyik legszofisztikáltabb digitális piac. Ez a díj megerősít minket abban, hogy jó úton járunk: amikor alapvető változások következnek be iparágunkban, a média-, marketing-, tech és szabályozási szakemberek és vezetők úgy tudnak élen maradni, ha részei a globális tudás- és kapcsolatfolyamnak. A határokon átívelő Mediaspace.global a média- és reklámszakma közösségi médiájaként olyan értékeket ad, amely révén a távolság és idő lerövidül, új és mély szakmai, üzleti kapcsolatok jönnek létre Kuala Lumpurtól Los Angelesig olyanok közt, akik egyébként valószínűleg sosem találkoztak volna és működtek volna együtt, ha nincs a Mediaspace.global”.
A cég elnöke, Hamish Sandison hozzátette: „Büszke vagyok a Mediaspace.global csapatára és arra, hogy a ’British Made’ egy nemzetközi csapatot takar brit, magyar és francia kollegákkal. A globális platformunk több mint 70 országból rendelkezik tagokkal és valóban élen járunk digitális szakmai networking terén. Folyamatosan nő a prémium tagjaink száma, és továbbra is várjuk azokat a vezető szakembereket a Mediaspace Leadership Clubba, akik a piac előtt akarnak járni szakmailag és üzletileg is, és nem csak követni, de formálni akarják az eseményeket.”
( onBRANDS )