TÖKÉLETES SZÍVÓERŐ, DUPLA ÜZEMIDŐ ELEGÁNS DIZÁJNNAL KOMBINÁLVA

A márkák egyik feladata a vásárlók stresszmentesítése.

Együttműködői tartalom

Az elmúlt évtizedek során rájöttem, hogy a márkák valóban képesek lehetnek megkönnyíteni az életünket. Egy nemzetközi ügynökség vezetője úgy húsz évvel ezelőtt mondta nekem, hogy a brandek egyik feladata a vásárlók stresszmentesítése. Ebben a témában nyilván leginkább a termékfejlesztésnek kell jeleskednie. Az is biztos, hogy egy szolgáltatás vagy eszköz, illetve egy márka csak akkor lehet érdekes, ha értéket jelent a vásárló számára. A legkevesebbeket érdekel, hogy az előállítása mennyire bonyolult. Igazán az számít, hogy az életünkhöz mennyit tesz hozzá, akár mentálisan, akár funkcionálisan.

Maradjunk mindjárt a stressznél! Aki hozzám hasonlóan használ például kerti gépeket, az tudja, hogy az elektromos vezetékek, hosszabbítók miként nehezítik, sőt egyenesen keserítik meg az ember életét. Bármennyire is figyeltem, egy sövénynyírás közbeni hosszabbító-elvágás eredményezte zárlat és áramkimaradás egy életre szóló negatív élmény volt. Szóval amit csak lehet, lecseréltem akkumulátoros, vezeték nélküli gépre.

Hogy jön ide a porszívó? Úgy, hogy ennek idáig ellenálltam. Pontosabban a garázsban van egy akkus, de az más, az inkább koszolós. A lakásban könnyebben békéltem meg a vezetékes porszívóval, hiszen én használtam a legkevesebbet. Viszont a porzsák ürítése és a gép tisztítása mindig rám maradt. A feleségem persze régóta “üldözött” már egy ilyen géppel. Időnként jól megnéztük, kipróbáltuk, de jó lesz még a “hagyományos” alapon tolódott a projekt. Végül aztán nálam is győzött a kerti gépek vezetéknélküliségének tapasztalata, hiszen az, hogy nem kell tekergetni az elektromos vezetéket, elképesztő mennyiségű időt és nyugalmat ad. És persze a férfias géptakarítás is könnyebben és gyorsabban megy a porzsák nélküli tartállyal. A vezeték nélküli porszívóval a kerti gépek tapasztalata után – és ez nem vicc – ismét némi szabadságot éreztem.

Ha már porszívó, a Hoover (Spangler innovációja), mégiscsak ezeknek az eszközöknek az atyja. Nézzük, mit tud a Hoover HF920H 011 vezeték nélküli kézi porszívó, ANTI-TWIST™ TECHNOLÓGIÁVAL!

Bár nálunk a kutya birodalma a kertben van, a bejárati ajtón keresztül mégis bekerül a kutyaszőr is a házba, amit bármilyen eszközből kitakarítani nem kis kihívás. Az ANTI-TWIST™ technológia azonban radikálisan csökkenti a szőrszálak, a hajszálak és persze a háziállatok szőrének összegubancolódását a kefe körül.

Egy vezetéknélküli eszköznél kulcskérdés, hogy meddig bírja az akkumulátor. Van keménypadló és szőnyeg is, a szőnyeg megerőltetőbb, de egyetlen akkumulátor fél óra üzemidővel a motorizált szívófejjel a 80 négyzetméteres tér tökéletes tisztításához bőven elég úgy, hogy nem csökken a szívóerő.

Az egy külön extra, hogy ehhez a típushoz egy második akkumulátor is jár, így meg lehet duplázni a működési időt. Használat közben pedig a másik áramforrást külön is lehet tölteni.

Nem szeretem a bonyolult dolgokat, így annak külön örültem, hogy ennél a porszívónál nem kell állandóan a használati utasítást bújnom. (Lásd; stresszmentesítés!) Egy prémium LED kijelzővel és vezérlőpanellel rendelkezik, így minden, ami szükséges, az kéznél van: a szívóerő- és módbeállítások, valamint az üzemidő is a kijelzőn elérhető.

Könnyedén szabályozható a forgókefe sebessége, csak választani kell a beállítások közül: keménypadló, szőnyeg üzemmód, vagy extra teljesítményért turbó üzemmód. Persze turbó üzemmódban jó, ha készen áll feltöltve a második aksi.

Az applikáció pedig egy kis plusz, aminek a segítségével regisztrálható porszívó az 5 év garanicáért és olyan extra tartalmak érhetők el, amelyek még kényelmesebbé teszik a használatot. Fontos infó, hogy a regisztrációt a vásárlást követő 30 napon belül el kell végezni!

De essen szó kicsit a márkáról is! A Hoover nem egy átlagos stílus – az innovatív megoldások és a különleges formák folyamatos keresésének köszönhetően mára egy egészen speciális márkává alakult át a porszívók és matractisztítók piacán.

Elegáns dizájn, kifinomult részletek, ami egyáltalán nem mindegy, amikor csak gyorsan leállítod a nappalidban és a ház részévé válik. Az 5 év garancia pedig a bizalom további megerősítése, és teljes mértékben a minőségre, illetve a tartósságra épít, így már szinte „szót sem érdemel”. Pedig de! 😊

A brandet tulajdonló Haier Europe idei forgalma egyébként elérheti a 4 milliárd eurót, ezzel együtt a magyarországi részlege, a Candy Hoover Hungary Kft. is a márka mögött lévő értékrendszerrel növeli hazai piaci jelenlétét és súlyát.

Kőszegi András – onBRANDS )