Túróczi Norbert ez év január 1-jén vette át a pozíciót Szigeti Barbarától, aki a Tesco Business Solutions and Technology HR-vezetőjeként folytatja munkáját.
Az új vezető 2012-ben kezdett dolgozni a Tescónál mint céges juttatásokért felelős Reward Manager és azóta több HR területen is bizonyította vezetői rátermettségét. Nevéhez, illetve az általa vezetett csapathoz kapcsolódik Magyarországon a cafeteria bevezetése, a dolgozói fix 15 százalékos munkatársi kedvezmény, valamint több fejlesztési program sikeres megvalósítása is mind az áruházakban, mind pedig a központi irodában.
A tapasztalt szakember a Corvinus Egyetemen szerzett mester fokozatú diplomát közgazdaságtanból, majd a Pécsi Tudományegyetemen posztgraduális képesítést munkajogból. A HR-területet érintő pályafutását az üzleti tanácsadással foglalkozó Hay Groupnál kezdte, ezt követően csatlakozott a Tescóhoz. Legutóbbi munkakörében Túróczi több mint öt éven át felelt a Tesco közép-európai HR-kiválósági központjainak irányításáért, és a vállalat regionális HR-vezetőségének tagjaként egy több mint 50 fős, sokszínű csapat szakmai vezetését látta el.
„Személyes és egyben közös célunk is, hogy a Tesco nagyszerű munkahely legyen. Örülök neki, hogy magyarországi HR-igazgatóként még többet tehetek azért, hogy megvalósítsuk ezt a célkitűzést. Eredményfókuszú és a változásokat támogató vezetőként az adatokra, illetve a kollégák visszajelzéseire támaszkodva csapatommal együtt továbbra is azon dolgozok, hogy a munkavállalói élmény üzleteinkben, raktárainkban és a központi irodában is folyamatosan javuljon, és kollégáink mindennap megéljék, hogy egy olyan munkahelyen dolgoznak, ahol szívesen látják őket és ahol fejlődni tudnak”– mondta Túróczi Norbert.
( onBRANDS )