Az energiacég a folyamatos változás és alkalmazkodás fontosságára hívja fel a figyelmet és arra inspirálja a fogyasztókat, illetve a partnereit, hogy induljanak el ők is a fejlődés útján. Legyél Te is megújuló! – az E.ON mindenkit arra buzdít, hogy merjen változtatni a régi szokásain, legyen nyitott az eddig ismeretlen megoldások iránt és bátran vágjon bele újdolgokba.
Az újévi fogadalmak lendületéhez kapcsolódva a vállalat arra a gondolatra épít, hogy a mai, gyorsan változó világban csak azok tudnak tartósan magas szinten teljesíteni, akik képesek és hajlandóak folyamatosan megújulni.
Mára az üzleti világban és a magánéletben is felértékelődött a reziliencia,
és azok érnek el hosszú távú sikereket, akik jól alkalmazkodnak az élet különféle kihívásaihoz. Márpedig nehézség akad bőven: egyre nagyobb a bizonytalanság a világban, ami az energia kérdését fokozottan érinti. A hagyományos energiamegoldások kiszámíthatatlanná váltak és egyre kevésbé működnek. Tudjuk és érezzük, hogy
változtatnunk kell: máshogy kell tekintenünk az energiára.
Ebben pedig bátran számíthatunk az E.ON-ra, amely hiteles és szakértő szereplőként élen jár a megújulásban: termékeivel és szolgáltatásaival mindenkinek segít abban, hogy könnyebben és gyorsabban vághasson bele.
Az E.ON azt az üzenetet szeretné átadni, hogy nem kell félni a változástól és fontos, hogy minél többen belekezdjünk. Ugyan az újdonságok néha valóban ijesztőek, de úgy sokkal könnyebb, ha nem egyedül kell elkezdenünk. A változás maga a lényeges, nem a mértéke. Nem kell mindenkinek egyszerre mindent átalakítania: ha egyszerre sokan módosítunk kicsit, akkor együtt nagy eredményeket érhetünk el.
A megújulás fontosságát mutatja, hogy
a gondolat központi üzeneteként a márka minden kommunikációs aktivitásában visszaköszön
– elsőként az E.ON karácsonyi és újévi kampányában, amelyben a különböző felületekre adaptált egyedi kreatívokon mutatkozik be