AZ EURONICS 2024-BEN GYÖKERESEN ÚJRAPOZÍCIONÁLJA A MÁRKÁJÁT

Az Euronics meghívásos tenderét a Positive Adamsky nyerte.

Nagy célt tűzött ki az Euronics, ugyanis egy meghívásos tender keretei között választotta ki azt az ügynökséget, amelynek segítségével

gyökeresen újrapozícionálja 2024-ben a márkáját.

A kétkörös tendert, amelyen 5 ügynökség vett részt, végül a Positive Adamsky nyerte. Az általuk hozott kreatív platform lényege és egyben legnagyobb varázsa magában az egyszerűségében rejlik. Az alapgondolat ugyanis pont arra épít, hogy egy új hangot, attitűdöt találjon, emberközeli hangnemmel, őszinteséggel, és önreflexív humorral.

Mit figyelt az Euronics a tender során? Többek között például azt, hogy mennyire érzik stratégiai oldalról is megalapozottnak a kreatív irányokat, illetve, hogy a koncepciók végre túllendüljenek a hagyományos elektronikai piac lózungjaitól, és valami újat mutassanak. Az is számított, hogy a koncepció segítsen az Euronicsnak nyomot hagyni, kitűnni az „olcsók vagyunk, jó áron” laposra koptatott ígérethalmazai közül, miközben erősen és sallangmentesen támogatja a brand sales céljait.

„Nem volt könnyű dolgunk a kiválasztási folyamat során, sok szerethető, ötletes újrapozicionálási tervet kaptunk a felkért ügynökségektől, de mi valami olyat szerettünk volna, amit még nem feltétlen láttunk, ami „más”, amivel egy szélesebb és eddig nem elért vásárlói réteget tudunk megszólítani. Ennek a Positive Adamsky friss és kicsit meghökkentő javaslata felelt meg igazán”- mondja Kiss Ramóna, az Euronics Brand & Marketing Communications vezetője.

A 360 fokos integrált kampány tervezése gőzerővel zajlik és csak arra vár, hogy a vásárlók 2024-ben azt érezzék, őszintén meg vannak szólítva, mert a marketinges mellébeszélések ideje lejárt.


( onBRANDS )