LEZAJLOTT A VÁRDA LIKŐR MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TENDERE

A feladat magába foglalta a márkaépítéshez kapcsolódó médiastratégia kialakítását is.

Tizenegy ügynökség közül került ki győztesen a Greenroom és az IPG Mediabrands párosa a Várda likőr 2024-es kommunikációjára kiírt tenderen.

A St. Nicolaus csoporthoz tartozó Várda-Drink a magyar szeszesital és pálinkapiac egyik meghatározó szereplője, azért írta ki a tendert, hogy

megújítsa egyik legfontosabb márkájuk – a Várda likőr – márkastratégiáját és kommunikációját.

A feladat mindezek mellett magába foglalta a márkaépítéshez kapcsolódó médiastratégia kialakítását is, így a Greenroom az IPG Mediabrands-el karöltve nyújtotta be a nyertes anyagot.

Pál Tibor, a Várda Drink ügyvezető igazgatója elmondta: “A Várda likőrmárka számunkra nagyon fontos, itt volt az ideje, hogy megújuljon a kommunikáció és országos szintre lépve minőségi alternatíva legyen a termék a keserűlikőr piacon. Izgalmas volt a tender, a nyertes anyag szuper volt, közösen alakítjuk ki a végleges kommunikációt.”

“Különösen örülünk a győzelemnek, ami egyben izgalmas kihívás is. Jól ismert, bevezetett márkák mellett kell érvényesülnie és bizonyítania a Várdának. Nagyon szeretjük és erősnek ítéljük a koncepciót, a marketing csapattal az első pillanattól kezdve is nagyon jó a kémia, így minden adott ahhoz, hogy egy a Várdához méltó kommunikáció születhessen”. – tette hozzá Benesch Ferenc, a Greenroom kreatív vezetője.
( onBRANDS )