A REAL MADRID ÉS A HP BEJELENTETTE GLOBÁLIS EGYÜTTMŰKÖDÉSÉT

A HP technológia és szolgáltatásai átalakítják a digitális élményt a Real Madrid összes létesítményében.

A Real Madrid Football Club bejelentette, hogy

globális technológiai szponzorációs megállapodást köt a HP Inc.-vel

a Ciudad Real Madridban megtartott közös aláírási ceremónián. A többéves megállapodás részeként

a HP lesz az első márka, amelynek logója megjelenik a Real Madrid mez ujján a klub 121 éves történetében.

A szponzoráció a férfi és női csapatokra, valamint az ifjúsági programokra terjed ki.

Emellett a HP lesz a klub legújabb technológiai partnere. Az együttműködés célja, hogy

felgyorsítsa a klubterek digitális átalakulását, és növelje a Real Madrid szurkolói élményét

az új Santiago Bernabeu komplexum részeként és azon túl is, beleértve a személyes élményeket, a játékokat és a klubműveleteket.

“A HP és a Real Madrid két ikonikus globális márka, amelyek közös szenvedélye a szurkolók megörvendeztetése, a kivételes teljesítmény lehetővé tétele és a közösségekre gyakorolt ​​pozitív hatás. Megtiszteltetés számunkra, hogy a Real Madriddal együttműködhetünk. Számos izgalmas lehetőséget látunk a HP technológiája és márkájának erejének kihasználására, hogy csodálatos új élményeket teremtsenek a rajongók számára, miközben megerősítjük a közös közösségeinket.”  – mondta Antonio Lucio, a HP marketing- és vállalati ügyekért felelős igazgatója

Mindkét szervezet képviselői csatlakoztak az ünnepélyes aláíráshoz, köztük a Real Madrid elnöke, Florentino Pérez, a Real Madrid First csapatának edzője, Carlo Ancelotti, a HP-s Antonio Lucio, valamint a férfi és női csapatok kapitányai. A Real Madrid játékosai először a február 4-i, Atlético de Madrid elleni mérkőzésen lépnek pályára új szponzorukkal.   

Mindkét márka közös elképzelése a közösségek megerősítése, valamint a méltóság és a befogadás előmozdításáról a sport és a technológia révén.

A HP olyan kezdeményezésekkel küzd a digitális megosztottság ellen, amelyek világszerte emberek milliói számára gyorsítják fel a digitális méltányosságot, míg a Real Madrid elkötelezett amellett, hogy egy befogadóbb sportközösséget hozzon létre. Új szponzorációjuk révén a két cég közösen létrehoz olyan programokat is, amelyek

társadalmi kérdésekkel foglalkoznak,

beleértve a digitális megosztottság megszüntetését.
( onBRANDS )