A Real Madrid Football Club bejelentette, hogy
globális technológiai szponzorációs megállapodást köt a HP Inc.-vel
a Ciudad Real Madridban megtartott közös aláírási ceremónián. A többéves megállapodás részeként
a HP lesz az első márka, amelynek logója megjelenik a Real Madrid mez ujján a klub 121 éves történetében.
A szponzoráció a férfi és női csapatokra, valamint az ifjúsági programokra terjed ki.
Emellett a HP lesz a klub legújabb technológiai partnere. Az együttműködés célja, hogy
felgyorsítsa a klubterek digitális átalakulását, és növelje a Real Madrid szurkolói élményét
az új Santiago Bernabeu komplexum részeként és azon túl is, beleértve a személyes élményeket, a játékokat és a klubműveleteket.
“A HP és a Real Madrid két ikonikus globális márka, amelyek közös szenvedélye a szurkolók megörvendeztetése, a kivételes teljesítmény lehetővé tétele és a közösségekre gyakorolt pozitív hatás. Megtiszteltetés számunkra, hogy a Real Madriddal együttműködhetünk. Számos izgalmas lehetőséget látunk a HP technológiája és márkájának erejének kihasználására, hogy csodálatos új élményeket teremtsenek a rajongók számára, miközben megerősítjük a közös közösségeinket.” – mondta Antonio Lucio, a HP marketing- és vállalati ügyekért felelős igazgatója.
Mindkét szervezet képviselői csatlakoztak az ünnepélyes aláíráshoz, köztük a Real Madrid elnöke, Florentino Pérez, a Real Madrid First csapatának edzője, Carlo Ancelotti, a HP-s Antonio Lucio, valamint a férfi és női csapatok kapitányai. A Real Madrid játékosai először a február 4-i, Atlético de Madrid elleni mérkőzésen lépnek pályára új szponzorukkal.
Mindkét márka közös elképzelése a közösségek megerősítése, valamint a méltóság és a befogadás előmozdításáról a sport és a technológia révén.
A HP olyan kezdeményezésekkel küzd a digitális megosztottság ellen, amelyek világszerte emberek milliói számára gyorsítják fel a digitális méltányosságot, míg a Real Madrid elkötelezett amellett, hogy egy befogadóbb sportközösséget hozzon létre. Új szponzorációjuk révén a két cég közösen létrehoz olyan programokat is, amelyek
társadalmi kérdésekkel foglalkoznak,
beleértve a digitális megosztottság megszüntetését.
( onBRANDS )