A K-POP RAJONGÓKAT SZÓLÍTJA MEG A COCA-COLA CREATIONS

A koreai popkultúrát kelti életre a limitált kiadású ízvilágon és élményeken keresztül.

A Coca-Cola ma bemutatta a Coca-Cola Creations legújabb italát, a Coca-Cola K-Wave Zero-t, amely a K-Pop rajongói számára nyújt limitált kiadású ízvilágot és élményeket. Az új Creations a K-Pop műfaj növekvő ismertségét, közönségét és a koreai kultúra egyre nagyobb európai népszerűségét helyezi a középpontba.

A K-Pop immár nemcsak az európai zenei listák élén, hanem a vezető fesztiválokon is tarol. A Coca-Cola K-Wave Zero megmutatja a K-Pop előadók iránti mindent elsöprő lelkesedést, egyben izgalmas lehetőséget kínál a rajongóknak, hogy új és váratlan módokon kapcsolódjanak a K-Pop előadókhoz a digitális és a fizikai világban egyaránt.

Az új, limitált kiadású íz mellett a három legmenőbb K-Pop együttes, a Stray Kids, az ITZY és az NMIXX, valamint a JYP Entertainment alapítója, J.Y. Park is váratlan élményekkel lepi meg a rajongókat. Ennek az izgalmas együttműködésnek a részeként az együttesek összefogtak, hogy kiadják a „Like Magic” című, J.Y. Park által megalkotott igazi K-Pop himnuszt és klipet.

A dal és a videó megjelenésének alkalmából a rajongóknak lehetőségük lesz részt venni a „Like Magic” Fan Music Video AI Experience-en, a mesterséges intelligencia segítségével közvetlenül belekerülhetnek egy K-Pop klip vibráló világába, amelyben közösen szerepelhetnek kedvenc előadóikkal. A Coke alkalmazáson keresztül a rajongók hangjukat, nevüket és arcukat is beágyazhatják a J.Y. Park jegyezte K-Wave himnusz, a „Like Magic” klipjének különböző jeleneteibe. Miután elkészült, a felhasználók letölthetik és megoszthatják barátaikkal a közösségi médiában a személyre szabott klipjüket.

„Nagyon izgalmas dolog a világ egyik legszenvedélyesebb rajongói közössége számára olyan új élményeket teremteni, amelyek reményeink szerint a Coca-Cola varázslatát hozzák el a rajongóknak szerte a világon” – mondta Oana Vlad, a The Coca-Cola Company globális stratégiáért felelős igazgatója.
( onBRANDS )