A Brand Finance új adatai szerint a Marina Bay Sands (a márka értéke 89%-kal 6,2 milliárd USD-ra nőtt)
a világ legértékesebb szerencsejáték márkája,
amely váltja a bet365-öt, a tavalyi év legértékesebb márkáját.
Tavaly a Marina Bay Sands az ötödik legértékesebb márka volt. A FanDuel (a márka értéke 67%-kal 5,6 milliárd USD-ra nőtt) két helyet ugrott a negyedik helyről, és a második legértékesebb szerencsejáték márkává vált, miután egyre több amerikai állam fogadja el az online fogadást engedélyező törvényeket.
A Marina Bay Sands márkaerősségi besorolása is javult, 91,8/100 86,8-ról, és ma már egyike azon maroknyi márkáknak, amelyek bármely iparágban elérik az AAA+ márkaerőt, ami a Brand Finance legmagasabb minősítése. Felismerhető Szingapúr látképében, amely növeli a márka erejét annak ellenére, hogy viszonylag kevés szingapúri játszik szerencsejátékkal.
„A Marina Bay Sands egyedülálló elhelyezkedése, amely ikonikus mérföldkőként betöltött szerepét kereskedelmi sikerével ötvözi, megkülönbözteti az iparágon belül. A márka e kettős aspektusa hozzájárul a márka megkülönböztetett piaci identitásához.” – mondta Henry Farr, a Brand Finance társigazgatója.
A DraftKings a szerencsejáték ipar leggyorsabban növekvő márkája lett, márkaértéke több mint kétszeresére, 3,2 milliárd USD-ra nőtt, és a 13. helyről a 4. helyre ugrott fel a márkák rangsorában. A Brand Finance kutatások jelentős növekedést mutattak a DraftKings iránti érdeklődésben és ismertségben, párhuzamosan a vállalat jelentős bevételnövekedésről szóló jelentéseivel.
Egy másik márka, amely a jelek szerint hasznot húz abból, hogy az Egyesült Államok államai legalizálják az online szerencsejátékokat, a FanDuel, amelynek márkaértéke 67%-kal megugrott, és elérte az 5,6 milliárd USD-t, ami a 4. helyről a 2. helyre emelte a márkát az iparági rangsorban. Ezzel együtt a tavalyi év legjobb márkája, a bet365 a 6. helyre esett vissza a márkaérték 29%-os csökkenésével – a bet365 márkaértéke jelenleg 2,8 milliárd USD, ami a működési nyereség 90%-os visszaesésének tulajdonítható, bár a cég bevétele mindössze 2%-kal csökkent.
A Caesars a 2024-es márkanövekedés sikertörténete, a márka értéke 68%-kal nőtt, és elérte a 2,2 milliárd USD-t, ezzel a 7. helyet foglalja el a rangsorban ( a tavalyi 16. helyről ). Mivel a Caesars összes ingatlana már COVID utáni környezetben működik, a Brand Finance kutatása azt találta, hogy a Caesars márka erejét növelte a márka ismertségének és megfontolásának jelentős növekedése, amelyek közvetlenül befolyásolják a fogyasztók választását és lojalitását, hozzájárulva a márka általános erejéhez és piaci pozíciójához.
( onBRANDS )