AZ UNICREDIT TÁMOGATJA A FIATAL GENERÁCIÓT

Névadó partnerként támogatja a Youth America’s Cup vitorlásverseny harmadik évadát.

A 18 és 25 év közötti fiatalok számára szervezett UniCredit Youth America’s Cup szeptember 17. és 26. között zajlik Barcelonában. A versenyeket a 37. America’s Cup teljes időtartama alatt, az érdeklődők a partról, illetve tévécsatornákon és az interneten követhetik figyelemmel.

Az UniCredit Youth America’s Cup a világ legjobb, 12 országból érkező fiatal vitorlázóit sorakoztatja fel a csapatszellem, az intuíció, a vezetői képességek és az alkalmasság próbájául szolgáló vitorlásversenyen. A bankcsoport elkötelezetten támogatja a fiatalokat abban, hogy megvalósítsák a bennük rejlő lehetőségeket és egyúttal globális partnerként és globális banki partnerként magát az America’s Cupot, a világ egyik legrangosabb sporteseményét is szponzorálja.

„Örömmel látom, hogy egy új generáció lép színre egy olyan sportágban, amely a csapatszellemre, az intuícióra és a közös cél iránti elszánt törekvésre épül. Büszkék vagyunk arra, hogy egy olyan esemény partnerei lehetünk, amely bemutatja a tehetségeket, és kiemelten kezeli a környezetvédelmi és fenntartható gyakorlatokat. Mindez teljes mértékben összhangban van az UniCredit stratégiájával.” – mondta Andrea Orcel, az UniCredit Group vezérigazgatója.

„Az UniCredit Youth America’s Cup megmutatja, kik lesznek az America’s Cup jövőbeli tehetségei. Az AC40-es flotta, amely a világ legjobb ifjúsági vitorlázóival versenyez Barcelona tengerpartján, már önmagában is látványosság lesz, és az UniCredit elkötelezettsége a fiatal tehetségek támogatása iránt tökéletes partnerré teszi őket ehhez a különleges eseményhez.” – mondta Grant Dalton, az America’s Cup rendezvény vezérigazgatója.
( onBRANDS )