A hazai McDonald’s célul tűzte ki, hogy az elmúlt években lerakott digitális alapokra építve olyan vezető omnichannel márkává váljon, amely hatékonyan köti össze a digitális és a fizikai világot, vendégei számára mindkét valóságban megteremtve a hamisítatlan McDonald’s márka élményt. Ambiciózus terveihez 2023-ban meghívásos tenderen választotta ki új digitális ügynökségi partnereit. A három nyertes ügynökség, az Artificial Group, a feat. és a Kraftwork a McDonald’s márka iránt elkötelezett, digitális területen magasan képzett szakemberekkel, valamint jelentős kreatív potenciállal támogatja majd az étteremhálózat digitális stratégiai prioritásait, köztük olyan kiemelt aktivitásokat, mint a McDonald’s alkalmazás és MyMeki® hűségprogram, a közösségi média csatornák, a weboldalak, a digitális menütáblák vagy az éttermi kioszkok.
„A vendégek számára a kioszkokon és a mobil applikáción keresztül egyre jobban látható és megélhető az, hogy az éttermeink átalakításával párhuzamosan digitális jelenlétünk transzformációja is zajlik. Örömünkre szolgál, hogy három tehetséges, felkészült csapattal bővíthettük az ügynökségi partnereink körét. A megkezdett fejlesztések felgyorsítása a cél, szeretnénk a legjobb vendégélményt nyújtani az éttermeken kívül, a digitális világban is.” – mondta Fehér Tamás, a hazai McDonald’s éttermeket üzemeltető Progress Étteremhálózat Kft. digitális vezetője.
„Nem sok olyan márka van, amely túllépett a saját, szűken vett szerepén, és világszintű kulturális jelenséggé nőtte ki magát. A McDonald’s azonban pont ilyen. Épp ezért nagy büszkeség számunkra, hogy részt veszünk egy ilyen ikonikus brand digitális transzformációjában: abban, hogy teljesen új csatornákon és új módokon húzzuk be az embereket a mekizés élményébe.” – mondta Länger Vera, az Artificial Group kreatívigazgatója.
„Óriási szakmai kihívásként éljük meg, hogy a csapatunkkal a világ egyik legismertebb márkájának digitális megjelenéseit formálhatjuk kommunikációs-, technológiai-, és üzleti oldalról egyaránt. Igazán izgalmas évek elé nézünk, igyekszünk mind magunkból, mind a McDonald’s csapatából a legtöbbet kihozni.” – mondta Probáld Attila, a feat. ügyvezetője.
“A Kraftwork Reklámügynökség közel 30 éve segítheti már a hazai márkák kommunikációját. Rendkívül büszkék vagyunk rá, hogy ezúttal a McDonald’s márkát támogathatjuk kreativitásunkkal a közösségi, illetve a digitális kommunikáció különféle területein.” – mondta Naszály Ferenc, a Kraftwork digitális vezetője.
A tavalyi év során a legtöbb magyarországi McDonald’s étteremben elérhetővé vált a McDonald’s mobiltelefonos alkalmazáson keresztüli rendelés és fizetés. Az előre kiválasztott ételt a vendégtérben a pulthoz, vagy egyenesen az asztalhoz, autóval pedig a McDrive®-ba, vagy az arra kijelölt éttermekben a parkolóban újonnan kialakított átvételi pontokra is kérhetjük.
A vállalati és márka PR kommunikációs feladatokért a jövőben is a Noguchi, a márkastratégiai feladatokért a DDB felel.
( onBRANDS )