VML – AZ ÖSSZEKAPCSOLT MÁRKAÉLMÉNYEK ÚJ PLATFORMJA

Egyesíti erőit a Wunderman Thompson és a VMLY&R.

Tavaly októberben mérföldkőhöz érkezett a WPP, mellyel újraformálta a globális kreatív ügynökségi piacot. A Wunderman Thompson és a VMLY&R egyesítéséből megszületett a VML, az iparág legnagyobb kreatív vállalata, mely a világ két legdíjazottabb kommunikációs ügynökségének kereskedelmi, ügyfélkapcsolati és marketingtechnológiai tudását összefogva emeli új szintre az ügyféligények teljes körű kiszolgálását.

A VML kreatív márkafejlesztési és transzformációs stratégiatervezéssel támogatja ügyfeleit, melynek világszínvonalát a legfejlettebb adatfeldolgozó rendszerek és technológiai platformok alkalmazása, valamint a vezető globális techcégekkel való együttműködésük garantálja.

A VML hazai ügynöksége 2024. január 1-jén alakult meg budapesti központtal, a vállalat vezérigazgatójaként pedig Balog Tamást nevezték ki.

Balog Tamás korábban a Wunderman Thompson pénzügyi igazgatójaként, majd vezérigazgatójaként dolgozott, így karrierje során egyedülálló tapasztalatot szerzett az összekapcsolt üzleti és márkaélmények, valamint az integrált csapatmodellek kialakításában. Balog Tamás munkáját az emberközpontú üzleti kultúra erősítése határozza meg, melynek jegyében számos, a szervezeti felépítést, a professzionális fejlődést és a vállalati kultúra elmélyítését szolgáló programot indított, és indít ma is. Ennek eredményeként az ügynökség 2023-ban elnyerte a „Legsokszínűbb Cég” címet a Szerethető Munkahelyek versenyen.

„Ez az egyesülés az iparági szakértelem és tudás egyedülálló kombinációját hozza a magyar ügynökségi piacra, összekapcsolva a klasszikus kreatív márkaépítési módszereket a konverzióra összpontosító digitális marketinggel, tartalmi- és reputáció építési megoldásokkal. Mindemellett ügyfeleinkkel továbbra is szorosan együttműködünk a vállalati szintű digitális átalakulások támogatása, az e-kereskedelmi platformok létrehozása, a digitális ügyfélélmények tervezése és optimalizálása, valamint a mobilalkalmazások fejlesztése során.” – mondta Balog Tamás

A magyar VML ügynökség mostantól a két vállalat márkakommunikációs, ügyfélkapcsolati és kereskedelmi kompetenciáit ötvözve az eddigi legszélesebb szolgáltatáskört biztosítja ügyfelei számára. Ez magában foglalja a Wunderman Thompson teljes nemzetközi technológiai portfólióját, valamint kreatív és tartalmi megoldásait, illetve a VMLY&R kreatív márkaépítés, kereskedelmi marketing, aktiváció, tartalom és PR területén szerzett szakértelmét.

Az új ügynökségi csoport így tehát továbbra is élvonalbeli, ugyanakkor minden eddiginél kiterjedtebb szolgáltatásokat szállít majd ügyfelei számára a márka- és fogyasztói élmények, valamint a kereskedelmi megoldások területén is.
( onBRANDS )