Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több újonnan induló vagy megújulást tervező médiacégnek volt értékesítési és stratégiai tanácsadója. A szakember 2018-ban csatlakozott a Special Effects Media csapatához, ahonnan 2020-ban a Central Médiacsoporthoz, ahol négy éven keresztül, többek között digitális értékesítési vezetőként dolgozott.
„Igazi kihívás számomra egy komoly múlttal bíró, prémium márkákkal rendelkező vállalatnál betölteni a kereskedelmi igazgatói pozíciót, mint a Marquard Group Hungary. Célom, hogy tovább erősítsük a márkák piaci pozícióját és minél szélesebb ügyfélkör számára tegyük elérhetővé egyedi megoldásainkat. Hiszem, hogy a tömeggyártás helyett az egyedi, ügyféligényekre szabott tartalomgyártásé és a multiplatform megoldásoké a jövő. Az értékesítés számomra évek óta kreatív folyamatot jelent és itt erre minden lehetőség adott” – nyilatkozta Szabó Zsolt.
„A Marquard Media Group egy modern, az értékes tartalmait több platformon is kínáló médiavállalat, amely folyamatosan fejleszti szolgáltatásait, hogy ügyfeleinek komplex kommunikációs megoldásokat nyújtson. Olyan vezetőt kerestünk, aki képes kiaknázni a digitális termékeinkben rejlő hatalmas potenciált és a legjobb egyedi megoldásokat kínálja partnereinknek. Zsolt személyében megtaláltuk ezt a tapasztalt szakembert” – mondta el Fenyővári Szilvia, a Marquard Group Hungary ügyvezetője.
A Marquard Group Hungary egy vezető lifestyle médiavállalat Magyarországon olyan prémium márkákkal, mint a 25 éves JOY, a JOY-napok és a Vegyélhazait kezdeményezés, a magyar piacra fejlesztett ÉVA Magazin, az InStyle és az InStyle MEN. Emellett számos népszerű podcast készül a médiacég égisze alatt, a Content Studio pedig a Marquard kreatív műhelyeként számos cégnek nyújt integrált szolgáltatásokat.
( onBRANDS )