Képzelj el egy olyan világot, ahol nem baj, ha a szél összekócolja a hajadat, vagy a jóízű falatozás közben leeszed magadat. Ahol elsőre eltalálod, hogy melyik ujjadra ragadt a szempilla, ahol a nyári melegben a kedvenc hideg söröd oltja a szomjadat, ahol bűntudat nélkül csúszhat le minden finom falat, és ahol hülyén táncolni nem is lehetne boldogabb.
Ez a pozitív, boldogságkereső, minden nemében jóízű élet adta az alapgondolatot a CBA újrapozícionálása és az új, minőségi, szerethető márkakép kialakítása során. A több hónapos tervezés alatt egy olyan atmoszféra megteremtésére törekedtünk, ami a maga egyszerű és tökéletlen módján a legtökéletesebb. Hisszük, hogy az életigenlő és pozitív attitűd ragadós, hiszen mindig van mire örülni. Ez a szemlélet ott van a vevőkkel történő kontaktusokban, a vásárlást motiváló, egészséges hedonizmusban, a játékosságban, a lazaságban, a sírva vigadásban, a bohém életben. A CBA pedig mindig ott van a közeledben, hogy biztosítson neked minden hozzávalót, ami a jóízű élethez kell.
Az új márkaimage kreatív koncepciója három jó barát bohém, vidám élete köré szerveződik, amelynek egy faluszéli rönkház ad otthont. Az online felületek mellett a tévéből, óriásplakátokról és citylightokról is visszaköszönő Rozi, Mátyás és Geri házi kedvencként egy rosszcsont kecskegidát is tart, aki szintén nem marad ki a kalandokból. A hétköznapi ugratásoktól, közös grillezésektől és nagy nevetésektől jóízű mindennapjaiknak a megújult TikTok csatornán lehetünk a szem- és fültanúi.
Karaktereink március 1-én a tévében debütáltak először. Az image kampányt bevezető három tévéspot mindegyik epizódjában a jóízű élet egy-egy esszenciális aspektusát mutatjuk be a három karakter jellemzőin keresztül, nagyon egyszerű, zsigeri hatásmechanizmusok segítségével. A filmek egyszerre képviselik és adják át érzelmileg is a CBA üzenetét, miközben a megújult TikTok tartalmakra is utalást tesznek, ahol Rozi, Mátyás, Geri és Gida további kalandjait követhetjük nyomon. A videók azt az érzetet keltik, mintha a TikTokon megszokott álló tartalomformátummal találkoznánk, ezzel is megszakítva a hagyományos reklámspotok sorát.
( onBRANDS )