AUTISTA FIATALOK TÁMOGATÁSÁRA INDÍTOTT KAMPÁNYT A GORENJE

Egyedi rajzokkal ellátott konyhai kiegészítőket dobott piacra a háztartásigép-gyártó.

Az autizmus világnapjához kapcsolódva, autizmussal élő fiatalok támogatása céljából indított közös kampányt a Gorenje Magyarország és az Autistic Art Alapítvány. A Kéken is lehet kerek a világ! elnevezésű kezdeményezésben autista alkotók rajzaival ellátott konyharuhát és konyhai kötényt dobott piacra a vállalat. A konyhai kiegészítőket az alapítvány webshopjában lehet megvásárolni, a bevétel pedig teljes egészében a szervezetnek megy. 

A Gorenje az autizmus világnapjához kapcsolódva olyan konyhai kiegészítőket álmodott újra, amelyekre általában nagy szükség van a mindennapokban. Az egyedi dizájnnal rendelkező termékek elkészítésében az Autistic Art lakóotthonaiban élő fiatalok segítettek. A konyharuhán Kalocsai Nóra műve, míg a konyhai kötényen Kiss Péter alkotása látható.

 „Magyarországon jelenleg több tízezer családot érint az autizmus, így például az enyémet is, az egyik fiam is autizmussal él. Tapasztalatból tudom, hogy több figyelmet és támogatást igényelnek, mivel mások az igényeik, ezért türelmes és befogadó emberekre van szükség a környezetükben. Sajnos ez nem minden autizmussal élőnek adatik meg, ezért nagy segítséget jelenthet nekik az Autistic Art Alapítvány munkája. Örömmel tölt el, hogy egy olyan, több évtizedes múlttal rendelkező nagyvállalat, mint a Gorenje, egy ilyen nemes ügy mellé állhatott és arra bíztatok mindenkit, hogy szerezze be a termékeket, támogassa a szervezetet és az autizmussal élőket.” – mondta el Füle Norbert, a Gorenje ügyvezetője.

Az egyedi konyhai kiegészítőket a szervezet oldalán limitált darabszámban lehet megvásárolni, a termékek eladásából beérkezett összeg teljes egészében az Autistic Art Alapítvány részére megy.
( onBRANDS )