TOVÁBB TERJESZKEDIK A MAGYAR UTAZÁSSZERVEZŐI PIACON AZ ITAKA

Megnyitotta első budapesti irodáját az egy év alatt 30%-os átlagár növekedést produkáló cég.

Istanbul, Turkey. Blue Mosque (Sultanahmet Camii) at sunset. Seagulls on the background of sunset. The landmark of Istanbul.

Magyarországi leányvállalata révén folytatja terjeszkedését és fejlesztéseit hazánkban a közép-kelet-európai régió egyik legnagyobb utazásszervezője, az ITAKA. A magyar piacon alig két év alatt meghatározó szereplővé fejlődő ITAKA Hungary 2023-ban mintegy 8 milliárd forintos bevételt produkált, legfrissebb utasforgalmi prognózisai szerint pedig a tavalyihoz képest 30%-os átlagár növekedéssel kalkulál az idei évre. A cég legújabb szakmai mérföldköve az első budapesti iroda megnyitása.

A lengyel ITAKA utazásszervező 2022 első negyedévében lépett be a magyar tour operatori szegmensbe, és eddig csak online foglalásokon, call centeren, valamint partnerhálózaton keresztül szolgálta ki magyarországi utasait. A piaci igények azonban azt mutatták, hogy a nálunk hagyományokon alapuló offline foglalási szolgáltatás továbbra is népszerű. Ez utóbbi is szorgalmazta a magyarországi leányvállalat, az ITAKA Hungary első irodájának megnyitását. A budapesti Corvin Plazában található kirendeltség a lengyel anyacég nemzetközi irodáinak egységes dizájnja alapján készült és szolgálja ki az utasok minden igényét.

„Óriási büszkeség a számunkra és a dinamikus növekedésünk, illetve a jövőbeni nagyívű terveink ékes bizonyítéka, hogy a budapesti irodánk megnyitásával tovább folytatjuk bővülésünket a magyarországi piacon. Legfőbb célunk, hogy még közelebb kerüljünk az ügyfelekhez, és még jobban kiszolgálhassuk az utazási igényeiket, felejthetetlen élményeket, illetve a lehető legoptimálisabb utazási csomagokat kínálva a számukra” – nyilatkozta Kreiter Gábor, az ITAKA Hungary ügyvezető igazgatója.

A cég Albániától kezdve Görögországon, a Kanári- és a Maldív-szigeteken, vagy éppen Spanyolországon és Törökországon át egészen Zanzibárig bezárólag, a portfóliójába tartozó 24 desztinációra közel 25 ezer utas számára szervezett utazást 2023-ban. A jelenlegi kínálatban továbbra is a közép- és felsőkategóriás, jellemzően családbarát szállások – egyes desztinációkban felnőttbarát hotelek is – félpanziós vagy all inclusive ellátást kínáló szállodák találhatók meg. Az utasszállítást hagyományos és diszkont légitársaságok bevonásával bonyolítják le, általában charterjáratokkal és „block seat” rendszerben.

Mivel a magyar emberek utazási kedve továbbra is jelentős, sőt a hazai turisztikai szakemberek óvatos becslései is azt mutatják, hogy a külföldi utazások száma rekordokat fog dönteni az idén, ezért a cég pozitívan tekint a jövőbe.
( onBRANDS )