ELINDUL A WOLT ADS

A tervek szerint hozzá fog járulni a partnerei üzleti növekedéséhez.

A Wolt technológiai vállalat bejelentette saját hirdetési szolgáltatásának, a Wolt Adsnak az elindítását, hogy partnerei növekedését és láthatóságát felgyorsítsa. A sikeres béta-időszakot követően a vállalat most azt tervezi, hogy a hirdetési szolgáltatását kiterjeszti mind a 27 piacára.

“Nagy örömünkre szolgál, hogy újabb partnereknek mutathatjuk be a Wolt Ads-t. Az elmúlt hónapokban partnereink jelentős növekedést könyvelhettek eladásaikban és a reklámköltések megtérülésében. Bár ezen a területen még nagyon korai szakaszban vagyunk, a kezdeti eredmények és a partnereink visszajelzései rendkívül bíztatóak, és megerősítenek bennünket abban, hogy jó úton járunk” – mondta Catalina Salazar, a Wolt Ads globális vezetője.

Ma a Woltnak több mint 36 millió regisztrált felhasználója van 27 piacon és több mint 500 városban. 

“A Wolt Ads lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy új helyszíneket és ajánlatokat fedezzenek fel, már a vásárlás közben, nem pedig más tevékenységek megszakításával” – folytatja. “Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy az általunk megjelenített fizetett tartalmak mindig relevánsak legyenek, és hogy senkit ne terheljünk túl sok ilyen tartalommal. Azt szeretnénk, ha a reklámok mindenkinek előnyösek lennének, és még hasznosabbá tennék a Woltot.” – tette hozzá Catalina Salazar.

Dedikált lehetőségek kereskedők és márkák számára egyaránt

A Wolt Ads két szolgáltatási vonallal rendelkezik, Wolt Ads kereskedőknek és Wolt Ads márkáknak. Az előbbi a Wolt több mint 140 000 kereskedőpartnerének kiszolgálására összpontosít a Wolt piacain, akiknek 86%-a független kisvállalkozás. Az utóbbi a Wolt nagy nemzetközi partnermárkái számára készült.

Wolt hirdetések kereskedőknek: Többféle hirdetési felületen keresztül növeli a helyi kereskedők láthatóságát, beleértve a keresőben, az Üzletek és Éttermek lapokon, valamint a Felfedezé oldalon található dedikált pozíciókat. A kereskedők a Wolt önkiszolgáló eszközein keresztül teljes mértékben irányíthatják hirdetéseiket és csak az eladásokat ösztönző hirdetésekért fizetnek, nem pedig a kattintásokért vagy megtekintésekért.

Wolt hirdetések márkák számára: Kifejezetten a nemzetközi márkák számára készült, nagyobb láthatóságot biztosítva mind az alkalmazáson belül, mind offline. A márkák számára kínált lehetőségek között szerepelnek bannerek, szponzorált elhelyezések a terméklistákban, valamint a csomagoláson, márkás táskákon és hipercélzott termékmintákon.

“Végső soron szeretnénk, ha növekedést segítő szolgáltatássá válnánk a vállalkozások számára, a kis helyi partnerektől a nagyobb nemzetközi márkákig. Ez egy ambiciózus cél, és keményen dolgozunk azért, hogy elérjük” – folytatja Salazar.
( onBRANDS )