PARTNERSÉGI MEGÁLLAPODÁST ÍRT ALÁ A VOSZ ÉS AZ EMAG MAGYARORSZÁG

A megállalpodás célja az e-kereskedelmi know-how fejlesztése és a magyar kis- és középvállalatok online értékesítési csatornáinak fejlesztése a régióban.


A VOSZ és az eMAG Magyarország 2024. április 12-én ünnepélyes keretek között stratégiai megállapodást írt alá, amelynek célja, hogy a magyarországi kis- és közepes méretű vállalkozások aktívabban működjenek közre a hazai és a határon átnyúló online kereskedelemben.

Az együttműködés részeként a VOSZ és az eMAG tervezi, hogy közösen, vagy külön-külön programokat tesznek elérhetővé és információkat bocsátanak rendelkezésre annak érdekében, hogy például az e-kereskedelem felé nyitó VOSZ-tagok hozzáférjenek azokhoz a tudáseszközökhöz, amelyek segítségével a hazai vagy külföldi piacokon folytatott tevékenységükhöz kapcsolódóan több online értékesítést tudnak végezni, legyen szó akár stratégiai vagy taktikai jellegű tevékenységről.

Ezen túlmenően az eMAG Magyarország a Marketplace platformján keresztül támogatja a magyar vállalkozásokat exporttevékenységük és -képességük fejlesztésében a határon átnyúló értékesítésben, három országban – Magyarországon, Romániában és Bulgáriában – nyitva lehetőséget számukra.

“Az eMAG magyarországi webáruházában tíz termékből csaknem hatot már a Marketplace partnerek értékesítenek. Így nem meglepő, hogy a piactér üzleti modell egyik fontos hazai zászlóshajójaként fontosnak tartjuk, hogy ne csak a magyar vállalkozások online kereskedelem felé való nyitását segítsük Marketplace platformunkon keresztül, hanem a határon átnyúló kereskedelmet is támogassuk. A 35 millió lakosú magyar-román-bolgár piacok elérése jelentős kiaknázatlan potenciált rejt a magyar kereskedők számára, és együttműködésünkkel szeretnénk tudatosítani bennük, hogy a külföldi piacok felé való nyitás sokkal kevesebb erőfeszítéssel jár, mint gondolnák” – kommentálta az együttműködés létrejöttét Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.

Eppel János, a VOSZ elnöke hangsúlyozta az együttműködés fontosságát, ahogy fogalmazott: „A VOSZ célja a mikro-, kis- és középvállalkozások fejlődésének és sikeres működésének elősegítése és a vállalkozói aktivitás növelése a vállalkozások erőforrásellátottságának elősegítésével, különösen a tudás-tőkét, illetve a finanszírozási lehetőségek biztosításával oly módon, hogy az üzleti életben elérhető tudást, illetve ún. legjobb üzleti megoldásokat összegyűjti, rendszerezi és azokat a tagok számára átadja, tanácsot, szolgáltatást nyújt ezzel kapcsolatban. A Szövetség olyan partnerekkel dolgozik együtt, akik a vállalkozók munkáját könnyítik meg – az eMAG mindenképp közéjük tartozik. A VOSZ-nál kiemelt területként kezelik a digitalizációt, ebben az eMAG ugyancsak élen jár.”
( onBRANDS )