MESTERSÉGES LAGÚNA ÉPÜL BUDAPESTEN

A prémium márka első hotelje 2028-ban nyílik hazánkban.

Az Accor, a világ vezető vendéglátóipari csoportja a Swissôtel Budapest Lagoon megnyitásáról szóló megállapodás révén bővíti magyarországi jelenlétét. Az ESG szempontokat figyelembe vevő projekt – amely a Duna-parton helyezkedik el egy mesterséges lagúnára nyíló kilátással, és 200 szobát és apartmant foglal magában – az innovatív vendéglátás egyik mintájává válhat a régióban.

Az Accornak ambiciózus tervei vannak Magyarországon. A Pullman márka idei bevezetését követően a csoport ma jelentette be, hogy aláírta a megállapodást a Forty Managementtel az első budapesti Swissôtel megnyitásáról. Az új szálláshely az Accor folyamatosan növekvő – jelenleg 27 szállodát és további három előkészítés alatt álló projektet magában foglaló – magyarországi portfólióját gyarapítja. 

Az 1980-ban alapított prémium márka a svájci vendéglátás legjobb hagyományaiban gyökerezik. Az intuitív tervezésről, a hitelességről, a kézművességről és a fenntarthatóság céltudatos megközelítéséről ismert Swissôtel alpesi vitalitást és inspirációt kínál vendégeinek, hogy felfedezzék a világot és a jó élet igazi örömeit. 

A vadonatúj Swissôtel a Central District Lagoon City – egy tízezer négyzetméteres, kristálytiszta vízzel és 3500 négyzetméteres homokos stranddal rendelkező mesterséges lagúna köré épülő vibráló közösség – vendéglátó központja lesz. A Central District Lagoon City egy korábbi ipari terület zöld, városias átalakítása. A környezetbarát technológiáknak, például a napelemeknek és a hőszivattyúknak köszönhetően energiaszükségletét tekintve 100%-ban önfenntartó lesz. A fejlesztés a Duna egyik mellékágának keleti partján, Pesterzsébeten kap helyet.

„A Swissôtel Budapest Lagoon az egyik kiemelt prémium projektünk Közép- és Kelet-Európában. A Swissôtel márkánk által nyújtott iparági vezető színvonal és egyedülálló élmény a Central District Lagoon City technológiai innovációjával ötvözve az egész régió számára izgalmas bepillantást nyújt a vendéglátás jövőjébe” – mondta Frank Reul, az Accor prémium, midscale és economy szállodamárkáinak fejlesztéséért felelős alelnöke.

A Swissôtel Budapest Lagoonból elérhető a fenntarthatóan szabályozott vízhőmérsékletű magánstrand, amely télen korcsolyapályává alakul. A szálloda 200 szobával és apartmannal, két étteremmel, lobby bárral, spa-, wellness- és fitneszlétesítményekkel, konferenciateremmel, valamint 200 férőhelyes parkolóval rendelkezik majd.

 „A Forty Management minden ingatlanprojektjében a kompromisszumok nélküli minőséget és az innovációt helyeztük előtérbe. A Swissôtel Budapest Lagoon fejlesztésében az Accorral való együttműködésünk jól példázza ezt az elkötelezettséget, hiszen a helyi szakértelmet az Accor páratlan szolgáltatási és vendéglátási színvonalával ötvözzük. Az együttműködés nem csupán a legmagasabb nemzetközi színvonalra emeli projektünket, hanem jelentős lépést jelent stratégiánkban is, amely a Lagoon City nevű vegyes felhasználású városrehabilitációs projektünk külföldi kiterjesztésére irányul, biztosítva, hogy fejlesztéseink továbbra is mércét jelentsenek az iparágban” – nyilatkozta Lucian Azoitei, a Forty Management alapítója és vezérigazgatója.

A Central District Lagoon Cityt az innovatív vegyes felhasználású projektek és városrehabilitáció területén aktív svájci ingatlanfejlesztő cég, a Forty Management fejleszti. A Crystal Lagoon amerikai biokémiai és vízügyi szolgáltató által kidolgozott és világszerte szabadalmaztatott innovatív technológia ésszerű költségek mellett teszi lehetővé nagyméretű, fenntartható lagúnák építését és működtetését, amelyek a trópusi üdülőhelyekre jellemző idilli életmódot kínálnak a világ bármely pontján. Jelenleg több mint ezer ilyen lagúnát alakítanak ki világszerte. A Forty Management egyike azon kevés cégeknek a világon, amelyek jogosultak a Crystal Lagoon technológiát a Private Lagoon koncepció (Lagoon City) keretében hasznosítani. 

A Swissôtel Budapest Lagoon vendégei a kedvezmények, szolgáltatások és élmények széles választékát élvezhetik az ALL – Accor Live Limitless hűségprogram részeként, amely minden egyes szállodai tartózkodás során és azon túl is fokozza az élményt.
( onBRANDS )