ÚJ ÉLMÉNYEKÉRT A PÁLYÁN ÉS SZURKOLÁS KÖZBEN

A PICK Schäfer András és a magyar férfi labdarúgó-válogatott együttműködő partnere.

A PICK már több mint 150 éve minden generációt végigkísért a legtöbb emlékezetes esemény során, hozzájárulva ezzel a közös élményekhez és ízemlékekhez. Nem kivétel ez alól a magyarok nagy büszkesége, Schäfer András válogatott labdarúgó sem.

„Egészen kicsi koromtól – tényleg mióta az eszemet tudom – sokat jártunk kempingezni a családommal. Ezeken a kirándulásokon pedig úticéltól, évszaktól, időjárástól függetlenül egy dolog mindig ott volt velünk: egy rúd PICK Téliszalámi. Ezek után nem meglepő, hogy mind a mai napig bármilyen országban is játszom, a hűtőmben mindig lapul egy rúd téliszalámi. Az íze nekem egy falat gyermekkor, egy falat Magyarország, ami távol a családomtól, barátaimtól az otthon ismerős ízét és emlékeit jelenti számomra. Éppen ezért örülök és megtisztelő, hogy egy ilyen nagy múltú márka, mint a PICK a válogatott és személyesen mellém áll. A PICK márka támogatása erőt jelent az olyan fizikailag és mentálisan is megterhelő időszakban, mint ami előttünk áll” – emelte ki Schäfer András.

Hamarosan focilázban ég majd az egész ország és az idei nyári labdarúgó sportesemények kapcsán új szintre emelkedik a márka és a sportág kapcsolata: a PICK Schäfer András és a magyar férfi labdarúgó-válogatott hivatalos együttműködő partnere lesz. Közös céljuk, hogy idén nyáron együtt teremtsenek új, örökre felejthetetlen emlékeket. Ehhez járulnak hozzá a PICK szurkolói termékei is, így válhatnak a legemlékezetesebb szurkolói pillanatok életre szóló ízemlékekké. 

A PICK eltökélt szándéka a fiatal generációk megszólítása is. Schäfer András nemzedékének egyik legtehetségesebb magyar játékosa, aki a magyar fiatalok számára is motiváló személyiség, büszkeséget, követendő példát jelent. A PICK márkához hasonlóan támogatja a kiválóságra törekvést, a kitartást, valamint a minőségi és kiegyensúlyozott étkezés fontosságát.

„Nagyon büszkék vagyunk válogatottunk eddigi teljesítményére, könnyen lehet, hogy ez az idei megmérettetés minden eddiginél felejthetetlenebb lesz. Bízunk benne, hogy ezzel az együttműködéssel a PICK márka hozzájárul ahhoz is, hogy nemzeti csapatunk mindannyiunk szívét megdobogtatva képviselje az országot és érjen el további sikereket, még több emlékezetes pillanatot szerezve ezzel a magyar szurkolóknak. Mi a magunk részéről pedig igyekszünk termékeinkkel fokozni ezt az élményt, hiszen a közös szurkolás elengedhetetlen része a finom, minőségi harapnivaló. Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!” – mondta Szokolai Júlia a Bonafarm Zrt. húságazatának stratégia és marketing igazgatója a PICK képviseletében.

Idén nyáron a legnépszerűbb PICK termékek (szalámik, virslik, párizsik) foci tematikájú szurkolói csomagolást kapnak, melyen a nemzeti tizenegy is megjelenik közös szurkolásra buzdítva. Az ikonikus PICK Téliszalámi rudak mellé szurkolói sálat csomagolnak ajándékba, amivel bárki, akár otthon meccshangulatot teremthet. Emellett a szeletelt PICK Téliszalámit és Rákóczi szalámikat – a nemzeti csapat létszámának megfelelően – 11 százalékkal töltik túl.

Sőt, a szurkolás idejére limitált termékekkel is készül a PICK: a Pickolino Roppanós virsli- termékcsalád mustármagos limitált ízzel egészül ki a kampányidőszakban, a népszerű 140g-os Pickolino sertésvirslik pedig focilabdás motívummal kerülnek a boltok polcaira.

„A PICK termékekről szerte a világon mindenkinek a kiváló minőség jut eszébe. Az MLSZ büszke arra, hogy az elmúlt években jelentősen javult a válogatott eredményessége. Elsősorban azért fontos a csapat jó játéka, mert ez nagyban hozzájárul a gyermekek és fiatalok bevonásához is. Egy ilyen nagy múltú magyar márka, mint a PICK támogatása pedig óriási motivációt jelent a játékosok számára” – fogalmazott Sipos Jenő, a Magyar Labdarúgó Szövetség szóvivője.

Az együttműködés támogatására májustól július közepéig tartó egyedi, integrált szurkolói kampányt indítanak, kiemelt figyelemmel a fiatalokra, akiket egyedi tartalmakkal és felületeken (Instagram, TikTok) szólítanak meg Schäfer Andráson keresztül.
( onBRANDS )