ÚJ HOTELNYITÁSOK ÉS AMBICIÓZUS TERVEK

Az Accor bővíti a TRIBE márka jelenlétét Európában.

Az Accor, a világ vezető vendéglátóipari csoportja folytatja a TRIBE európai jelenlétének növelését, és további terjeszkedést tervez. A lettországi TRIBE Riga City Centre a designorientált márka első szállodája a balti államokban. A márka tavaly év végén debütált a magyar piacon a TRIBE Budapest Stadium hotellel, amely a közelmúltban megnyitotta mindenki számára elérhető skybarját, a Cloud IX-t. 

A TRIBE Riga a belváros szecessziós negyedében nyitja meg kapuit, ahonnan egy kőhajításnyira találhatók a város legmenőbb éttermei, bárjai, éjszakai élete, múzeumai és építészeti öröksége. Az új szálloda 81 okosan kialakított szobával rendelkezik, amelyek a városra vagy a belső udvarra néznek. Gondosan tervezett terei a pihenés, a tartózkodás, a játék vagy a munka szabadságát kínálják.

A 2017-ben Ausztráliában alapított TRIBE „többet ígér kevesebbért”: merész dizájnja azoknak az utazóknak szól, akik stílusos és modern szállodákra vágynak megfizethető áron. A TRIBE szállodákat úgy tervezték, hogy

a vendégek mindent megkapjanak, amire szükségük van, és semmit, amire nincs szükségük.

A TRIBE növekvő népszerűségének egyik fő oka a számos stílusos összetevő, a friss és élénk terek, ahol dolgozni, játszani vagy pihenni lehet. A márka a helyiek és az utazók számára egyaránt vonzó, közösségi helyszíneit a kapcsolatteremtésre tervezték. A legfontosabb példák közé tartozik a tavaly megnyílt TRIBE Budapest Stadium is. A hotel nemrég nyitotta meg tetőtéri bárját, ahonnan a budapesti égboltra nyílik kilátás. A Cloud IX bár a hotel kilencedik emeletén található, a neve emellett utal az épületnek otthont adó IX. kerületre is. Az angol „to be on cloud number nine” kifejezés pedig nagy boldogságot is jelent – a TRIBE budapesti bárja erről széles koktélválasztékkal és kiváló konyhával gondoskodik.

A legújabb lettországi hotellel 15 re nőtt a Perth-től és Bangkoktól Londonig és Párizsig, a híres bali Kuta strandtól a németországi Baden-Baden fürdővárosig – és most már Rigáig – terjedő egyre bővülő portfólió. A márka növekedési pályán marad: a következő öt évben várhatóan több mint 40 szálloda nyílik meg, ezek háromnegyede Európában található.

Európában megnyíló hotelek:

Többek közt a TRIBE Paris Clichy és a TRIBE Paris Pantis, valamint a TRIBE Manchester Airport és a TRIBE Dusseldorf is 2024-ben, a TRIBE Budapest Airport és a TRIBE Krakow Stare Miasto 2025-ben, a TRIBE Mainz pedig 2026-ban nyitja meg kapuit.

„A TRIBE hihetetlen potenciállal rendelkező márka, különösen Európában. Rengeteg utazó vágyik olyan stílusos és modern szállodákra, amelyek kevesebb pénzért többet nyújtanak. A TRIBE remek példája annak, amit teljes portfóliónkban teszünk: szállodáinkat a helyi lakosok és a messziről érkezők számára egyaránt vonzó közösségi központokká alakítjuk. Ez a stratégia hatalmas előnyökkel jár a tulajdonosok számára a járulékos bevételek és eszközeik értéke szempontjából, és módot ad a középkategóriás márkákon belül az árak üvegplafonjának áttörésére is.” – mondta Philippe Bijaoui, az Accor prémium, midscale és economy divíziójának európai és észak-afrikai fejlesztési igazgatója.

Minden TRIBE szállodában található egy közösségi tér is, amely megfelel a távmunkában dolgozók és a kikapcsolódásra vágyók igényeinek egyaránt. Emellett kávé- és koktélbár, egy 24 órás Grab & Go pult, illetve különböző TRIBE éttermi koncepciók várják a vendégeket.
( onBRANDS )