FIZETŐFALAS NŐI TARTALMAK A RINGIER-NÉL

Elindult a GLAMOUR Plusz.

A GLAMOUR magazin kiadója, a Ringier Hungary GLAMOUR Plusz néven elindította első fizetőfalas kiadványát. A GLAMOUR Plusz három konstrukció mentén kínál bőséges, inspiráló olvasnivalót és számos exkluzív lehetőséget előfizetőinek.

A kizárólag a GLAMOUR Pluszra készülő szerkesztőségi anyagokon, interjúkon, vendégszerzők tartalmain felül zártkörű eseményekhez, premier előtti filmvetítésekhez, limitált ajándékcsomagokhoz, a print magazinok digitális kiadásaihoz és természetesen a GLAMOUR-napok kuponkínálatához is hozzáférést biztosít a márka 2024 május végén indított új fizetőfalas digitális felülete, a GLAMOUR Plusz. A magazin előfizetéses alapon működő csatornáinak köre ezzel tovább bővült, követve a 2022 óta elérhető GLAMOUR Univerzum mobilapplikációt, amely idén év elején már huszonnégyezer előfizetővel büszkélkedhetett.

Ezt mondták a GLAMOUR Plusz kapcsán:

„A GLAMOUR bőven tud olyan értékes tartalmat és vonzó, exkluzív lehetőségeket kínálni az olvasóinak, amelyek megfelelő üzleti alapot adnak az előfizetésen vagy éppen a jegyértékesítésen alapuló márkakiterjesztések számára. Az elmúlt években így hoztuk létre a márka körül azt a szolgáltatási rendszert, amely többek között a kedvezménykupon-fókuszú mobilapplikációból, a jegyvásárlással látogatható Beautyfesztiválból, a limitált kiadású Beauty Box értékesítésből áll, de még sorolhatnám a GLAMOUR kínálatát. A kulcsszó mindig az exkluzivitáson és az értékes tartalmon van, a preferált platformot pedig az olvasó választja” – mondta Tóth-Császár Gergely, a Ringier Hungary magazin üzletágának vezetője.

„A GLAMOUR Plusz életre hívásához felduzzasztottuk a szerzői csapatunkat, akikkel minden nap újabb öt-nyolc minőségi, exkluzív olvasnivalót készítünk a paywall mögé. Fókusztémáink között ugyanolyan fontos szerepet kap a belső egyensúly támogatása, önmagunk elfogadása és építése, mint a külső megjelenés ápolása. Ezért kiemelten foglalkozunk a mentális egészség és önértékelés gondozásával, a sokszínű társadalom vagy a vállalkozónők bemutatásával, mint a szépségápolás és a divat trendjeivel. De ennél sokkal többet kap az online előfizetőnk, hiszen számos olyan programajánlatot is kidolgozunk, ami egyedi előnyökhöz juttatja őt, legyen szó akár prémium mozizásról, limitált kiadású termékek vásárlásáról vagy kedvezmény kuponokról. Amit a fizetőfal mögött kínálunk, azt biztosan nem találja meg az olvasónk máshol az interneten.” – foglalta össze Maróy Krisztina főszerkesztő.
( onBRANDS )