A szövetség a marketing szakmai, illetve társadalmi szerepének további mélyítését tűzte ki célul, ennek érdekében a közösségi munka szervezése, a nemzetközi kapcsolatok koordinálása, az edukációs projektek, valamint a vállalati és partnerségi kapcsolatok területén a jövőben három alelnök támogatja majd a szövetség tevékenységét.
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alapvető célkitűzése, hogy az egyik legaktívabb szakmai szervezetként a marketing reputációját egyre magasabb szintre emelje, valamint, hogy a marketinget művelők szakmai identitását erősítse. Küldetéséhez illeszkedve az MMSZ kiterjedt eseményszervezési, publikációs, edukációs, orientációs, valamint közösségszervező tevékenységet végez, amelyek egyre inkább megerősítik, elmélyítik a marketingszakma szerepét az üzleti életben, illetve a társadalom egészében – mondja Hinora Ferenc (Positive Adamsky), a Magyar Marketing Szövetség elnöke. A szervezet alapszabálya szerint az elnök tesz javaslatot az alelnökök személyére, akik az elsőszámú vezető mellett a szervezet tevékenységét irányítják. Hinora Ferenc három alelnök megválasztására tett javaslatot az új elnökség június 12-i alakuló ülésén, akik
a szövetség számára kiemelt területek irányításáért lesznek felelősek.
A javaslat alapján Bánhegyi Zsófiát, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatóját vállalati és partnerségi kapcsolatokért felelős alelnökké választották. A frissen megválasztott tisztségviselő megtisztelőnek tartja, hogy a Szövetség alelnökeként intenzíven vehet részt a további építkezésben, a több száz vállalati tagból álló közösség közötti kapcsolódás, párbeszéd aktív alakításában. Bánhegyi Zsófia kiemeli, hogy „nagy utat járt be az MMSZ az elmúlt években: mára hazánk egyik legerősebb szakmai szervezetévé vált, amely hozzájárul a marketing terület erősödéséhez, és társadalmi, gazdasági erejének kiteljesítéséhez.”
Dr. Papp-Váry Árpádot, a BGE marketing mesterképzésének vezetőjét az Elnökség döntése alapján nemzetközi kapcsolatokért és edukációért felelős alelnökké választották. Az elismert egyetemi oktató fő feladatának a Magyar Marketing Szövetség és a European Marketing Confederation együttműködésének további erősítését tekinti.
„Ennek részeként már az idei Marketing Summiton is több EMC-től érkező előadó vesz részt majd, akiktől a résztvevők megismerhetik a legjobb európai gyakorlatokat” – emeli ki Dr. Papp-Váry Árpád.
Sütő Ágnes, a Magyar Bankszövetség főtitkárhelyettese a tagozatokért és közösségépítésért felelős alelnöki feladatot látja el a jövőben a Magyar Marketing Szövetség vezető testületében. A szakember 2012 óta negyedik alkalommal kapja meg a bizalmat, hogy alelnökként támogassa a szervezet munkáját. Sütő Ágnes szerint „változások idején, fejlődési időszakokban különösen fontos a szakmai közösségek szerepe és ereje – ilyen meghatározó „hub”, csomópont maga az MMSZ is, amely keretén belül egyre többen és elkötelezettebben hiszünk a marketing és a közösségek erejében.”
Hinora Ferenc a szakmai szövetség elnöke úgy látja, hogy a frissen megválasztott alelnökök személyében a szövetség munkáját olyan elkötelezett és elismert szakemberek támogatják majd, akik segítségével – a kiemelt területekre koncentrálva – még magasabb szintre emelhető a Magyar Marketing Szövetség munkája, és ezáltal a szakma reputációja, elismertsége is.
( onBRANDS )