Nyolcadik alkalommal osztották ki a JOY Social Media Award díjait, amellyel a magazin évről évre a közösségi média sztárjait jutalmazza, emellett pedig mindig egy-egy fontos társadalmi ügyre is reflektál. A jelölteket a szerkesztőség választja ki a népszerűségi statisztikák, az olvasói visszajelzések és a szakmai szempontok alapján, azonban a díjról – az egy hónapon át tartó szavazási időszak alatt – a közönség döntött.
A #Brandépítő kategóriában azokat jelölték, akik ismertségüket felhasználva saját márkájukat építik magas színvonalon. Közülük a legtöbb szavazatot az RTL népszerű műsorvezetője, Lilu kapta.
A #Hallgasshazait kategória az év kiemelkedő hazai zenei előadóiról szólt – itt Magyarország egyik legsikeresebb női lemezlovasa, Metzker Viki győzedelmeskedett. Az újdonsült #Innovátorok kategóriában olyan startup cégeken volt a fókusz, amelyek újításaikkal jobbá teszik az emberek életét. Itt az ételpazarlás ellen aktívan küzdő Munch vitte haza a díjat. Idén visszatért a #JOYFitt, amely az egészséges életmódot hirdető tartalomgyártóké, és ebben a kategóriában Kempf Zozo kapta a legtöbb szavazatot.
Újra megérkezett a #KépernyőKedvence kategória is, amelyben azok a közönségkedvenc médiaszereplők kaphattak elismerést, akik képesek a tévénézőket a képernyő elé szögezni. A kategória nyertese a Dancing with the Stars versenyzője és a Zsákbamacska műsorvezetője, Telegdy Dániel lett. A #Lélekmentő kategóriában azokat a pszichológusokat és szakértőket ismerték el, akik közösségi oldalaikon nyíltan beszélnek a mentális betegséggel fenyegető problémák tabusításáról és segítséget is nyújtanak tanácsaikkal. A kategóriában dr. Hevesi Kriszta vihette haza a díjat.
A #Példakép már igazi visszatérő, idén az Olvasásnépszerűsítés került a fókuszba, a díjat pedig végül Kollár Betti vehette át.
A vadonatúj #Mérföldkő kategória azokra az előadókra koncentrált, akik 2024-ben fontos szakmai mérföldkövet ünnepelnek, itt Tóth Andi győzedelmeskedett. A #TikTokDokik szintén újdonság a JOY Social Media Award történetében, ebben a kategóriában azokat a tartalomgyártókat díjazták, akik első kézből adnak hiteles információkat betegségekről. Itt dr. Kulja András nyert.
Idén indult a #Világnézet is, ebben olyan Magyarországon élő külföldi tiktokkereket díjaztak, akik nap mint nap megmutatják, milyen az ő szemüvegükön keresztül az országunk. A kategória nyertese Willie Gevertz lett.
( onBRANDS )