Kárpáti Rebeka ruhamárkája, a KINDA összeállt a magyar táplálékkiegészítő márkával, a Nutriversum -mal egy új, elsősorban sportolásra alkalmas, de utcán is bátran felvehető sportkollekcióra. Letisztult színek, alakot kiemelő szabás, és kiváló minőség jellemzi a kollaboráció darabjait, amelyet a hazai influencerek a bemutatón mozgás közben ki is próbálhattak.
A KINDA és a Nutriversum együttműködéséből létrejött kollekció mind a két márka értékeit is magában hordozza. A kollekció célja az volt, hogy egy optimális és kényelmes megoldást nyújtson azoknak, akiknek fontos a jó megjelenés sportolás közben, illetve abban az esetben is, ha átöltözés nélkül kell megjelenni valahol a városban.
„A kollekcióval szeretnénk megmutatni, hogy kényelmesen és egyben csinosan is lehet sportolni, illetve a sportos, egészségtudatos életmód játszi könnyedséggel beilleszthető a mindennapokba. Minőségi, sztreccses anyagokból dolgoztunk, melyek bírják a kiképzést. Emellett tökéletes sportosabb utcai, mindennapi viseletnek is, hiszen törekedtünk arra, hogy minél letisztultabbak és minél inkább kihasználhatóbbak legyenek a ruhadarabok.” – mondta Kárpáti Rebeka, a KINDA alapítója.
A jógától, a pilatestől elkezdve a futáson át, az edzőtermi edzéshez is használható kollekció megalkotása során négy fő színre fókuszált a KINDA:
a klasszikus fekete és ekrü mellett egy gyönyörű világoskék és királykék árnyalat is bekerült a kollekcióba.
A kollekcióhoz egy rövid overál fazon, leggings, biciklis nadrág, sportmelltartó és edzős top is készült. Nagy előnye, hogy a megálmodók arra törekedtek, hogy a különböző színek is variálhatóak legyenek a fazonok között, így a kedvünknek megfelelő kombinációk is létrehozhatóak a kollekció darabjaiból.
„Ezzel a kollaborációval új szintre emeltük Rebekával az évek óta tartó együttműködésünket. A közös kollekcióval az volt a célunk, hogy a vásárlóinkat az egészséges, és tudatos életmód kialakításán túl, a mozgás közbeni divatos megjelenésben is támogatni tudjuk. A bemutatóra hazai influencereket hívtunk el, akik közösen jógázhattak, így éles helyzetben is kipróbálhatták a ruhákat.” – mondta Fetter Ármin, a Nutriversum marketing vezetője.
A meghívott vendégek a kollekció kipróbálása mellett a Nutriversum új, levendulás-limonádés kollagén italával is megismerkedhettek, majd egy egészséges ételekből összeállított brunch-on vehettek részt.
A kollekció június 14-től megtekinthető a Nutriversum webshopjában.
( onBRANDS )