Ismét a legjobbak közé került a nemzetközi mezőnyben a Follow The Yellow Communications és a FERLING közös, a Tescónak készített employer branding kampánya. Az Employer Brand Management Awards shortlistesei közé ráadásul a FERLING további két kategóriában is bekerült.
A kiskereskedelmi szektor legjobb employer branding megoldásáért száll versenybe a FERLING és a Follow The Yellow Communications közös projektje a rangos európai Employer Brand Management Awards döntőjében. Az év elején az ugyancsak nagy presztízsű Sabre Awardson már shortlistre került kampány a Tesco közép-európai érdekeltségei számára készült. A rendkívül színes célcsoportnak szóló, összetett eszközrendszerrel futó kommunikációs program három országban és négy nyelven támogatta a nagyvállalat munkáltatói márkaépítési erőfeszítéseit és segítette új kollégák toborzását. A kampányok videós esettanulmányai az alábbi linkeken tekinthetőek meg:
- Vár a Balaton – dolgozz és nyaralj (Tesco Retail)
- Több, mint egy munkahely: közösség (Tesco Business Solutions)
- Tesco’s tomorrow made by you – arcok a kódok mögött (Tesco Technology)
A FERLING nevét további két kategóriában olvashatjuk a döntősök listáján. A pécsi Körber Hungária gépgyár megbízásából megvalósított kampány a termelő szektor legjobb employer branding megoldása és a legjobb munkavállalói wellbeing kezdeményezés kategóriákban egyaránt esélyes maradt a végső győzelemre. A márkáját ügynökségi együttműködéssel évek óta tudatosan építő iparvállalat a közösségépítéstől az egészségmenedzsmentig széles spektrumú munkavállalói programot épített fel. Az ezeket közvetítő kommunikációs aktivitások pedig több hazai és nemzetközi elismerést tudhatnak magukénak a közelmúltból.
Az Employer Brand Management Awards díjátadójának London ad otthont szeptemberben.
( onBRANDS )