A Lidl Magyarország az UEFA EURO 2024 hivatalos partnereként 33 szerencsés magyar gyermek számára adta meg azt az életre szóló élményt, hogy a labdarúgó-Eb csoportmeccsein pályára kísérhették a Szoboszlai Dominik vezette magyar válogatott játékosait. Így a svájci, majd a német csapattal vívott mérkőzések mellett a vasárnap esti, skótok elleni drámai győzelmet is testközelből láthatta a Lidl Kids Team nyereményjáték 11 nyertese. A piacvezető kiskereskedelmi áruházlánc nemcsak a meccsélményeket, hanem a németországi Európa-bajnokságra való utazás és ott-tartózkodás teljes költségét, valamint fakultatív programjait is biztosította a gyermekek és kísérőik számára.
A Lidl az UEFA EURO 2024 labdarúgó Európa-bajnokság hivatalos partnereként hívta életre a nyereményjátékkal egybekötött Lidl Kids Teams kampányát, amelynek köszönhetően 1.100 európai gyermek kapott lehetőséget arra, hogy három csoportmérkőzésen pályára kísérhessék országuk válogatott játékosait. A Lidl Magyarország a vásárlók és a több mint 9000 főt számláló munkavállalói körében is külön-külön meghirdette a pályázatot. A kampány lezárásaként végül háromszor 11, azaz három kezdőcsapatnyi 6-10 éves gyermeknek, valamint szüleiknek biztosított lehetőséget arra, hogy az esélyegyenlőség szellemiségében – nemtől, származástól és anyagi helyzettől függetlenül – véletlenszerű sorsolás útján bekerülhessenek a németországi „utazókeretbe”.
„Hatalmas öröm volt végignézni, ahogy a Lidl Kids Teams kampányunk során a dolgozói és vásárlói pályázatok alapján kisorsolt csöppségek büszkén kísérték pályára a magyar válogatottat, ezzel is támogatva a csapatunkat. A résztvevők beszámolóiból tudjuk, hogy az elmúlt pár nap egy életre szóló élmény lett a számukra. Ez minket is tovább ösztönöz arra, hogy piacvezető kiskereskedelmi áruházláncként mindig partnerként, és időnként akár különleges lehetőségeket kínálva álljunk a vásárlóink és munkavállalóink mellett egyaránt” – nyilatkozta Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.
A Lidl Kids Team magyar csapatából a munkavállalói pályázaton győztes 11 gyermek június 15-én, Kölnben lehetett ott a nemzeti válogatottunk kísérőjeként a zöld gyepen. A beszámolók szerint a több tízezer szurkoló előtt lezajlott meccset megelőzően is számos szórakoztató és izgalmas élmény várta őket. Szakképzett magyar kísérővel bejárhatták Köln városát, de a nevezetességek mellett az Európa-szerte híres helyi állatkertbe is ellátogattak. A sűrű program mellett volt idejük megismerkedni más országból érkezett gyermekekkel csocsó, bowling vagy éppen egy gyors focimeccs keretében. A folytatásban a magyar Lidl Kids Team második „kezdő tizenegye” június 19-én Stuttgartban kísérte kéz a kézben focistáinkat, és nézte testközelből a gárda Németország elleni meccsét. Majd június 23-án este szintén a vásárlói pályázatból kikerült harmadik 11 fős csapat – ugyancsak Stuttgartban – küldte csatába focistáinkat. A csoportunk harmadik helyéről döntő, skótok elleni drámai ütközetet végül a rendes játékidő letelte után, a 100. percben lőtt gólunkkal nyertük a helyszínen szurkoló több tízezer magyar drukker, köztük a Lidl Kids Team elképesztő biztatásának is köszönhetően.
A Lidl Magyarország reméli, hogy az anyavállalat nemzetközi akciójával az európai gyerekek kicsit közelebb kerültek egymáshoz és tovább erősítik a nemzetek közötti összetartozás érzését.
( onBRANDS )