Az LG Electronics (LG) globális közösségimédia-kihívást indított, amely arra ösztönzi a felhasználókat, hogy osszanak meg a saját csatornáikon olyan tartalmakat, amik a mindennapokban optimizmusra, pozitív szemléletre adnak okot. A TikTok-on és Instagramon futó kihívás célja, hogy a közösségi médiafelületeken pozitívabb környezetet teremtsen azáltal, hogy inspiráló tartalmak posztolására biztat. A tartalmakon az “ujjakból formált szív” gesztus – a K-pop sztárok körében népszerű szimbólum, a mutatóujj és a hüvelykujj összeérintésével egy mini szív formálása – szerepel, a #Lifesgood és #Optimismyourfeed hashtagek használatával.
„Az LG elkötelezett amellett, hogy valóra váltsa „Az élet szép” ígéretet. Az új közösségimédia-kihívással szeretnénk megismerni, mit jelent a szlogenünk a vásárlók számára. Hisszük, hogy valódi erő rejlik abban, ha az életet optimista hozzáállással közelítjük meg. Kihívásunk üzenete, hogy törekedjünk arra, hogy a virtuális és a valós térben is olyan tevékenységeket végezzünk, amelyek jó érzéssel töltenek el minket.” – mondta Kim Hyo-eun, az LG alelnöke és márkamenedzsment divíziójának vezetője.
A májusban közzétett Optimism your feed nevű videós lejátszási lista után ez a közösségimédia-kihívás az LG azonos nevű kampányának következő állomása. Az Optimism your feed videós lejátszási lista olyan saját tartalmakat vonultat fel, amely, ha a felhasználó interakcióba lép vele, növeli a pozitív tartalmak mennyiségét a hírfolyamában. Az optimista szemléletű globális influencerekkel együttműködésben összeállított lejátszási lista alig három hét alatt több mint 1 milliárd megtekintést ért el YouTube-on, a TikTokon és más közösségimédia-platformokon.
A most elindított közösségimédia-kihívás világszerte arra ösztönzi a felhasználókat, hogy csatlakozzanak olyan véleményvezérekhez, mint Tina Choi, Victoria Browne, Josh Harmon, Team1llusion, Lenna Vivas és Samuel Weidenhofer, és terjesszék az optimista szemléletet a közösségi médiában. A mozgalomhoz alig négy nap alatt már mintegy 21 000 felhasználó csatlakozott.
Az Optimism your feed kampányt az LG megbízásából készített globális felmérés nyomán dolgozták ki, amelyből kiderült, hogy a válaszadók közel fele (45%) szerint a hírfolyamaikban megjelenő üzenetek ugyanannyi, vagy több negatív üzenetet taralmaznak, mint pozitívat. Minden negyedik válaszadó (28%) úgy véli, hogy a közösségi felületeken megjelenő negatív tartalmak növelték a szorongását, és minden ötödik (20%) kitöltő úgy érzi, hogy ezek az üzenetek boldogtalanná teszik.
Az LG a kampány részeként Dél-Koreában egy eseménysorozatot is elindított Optimism your day címmel, amely július elejéig tart. A tavalyi évi hasonló aktivitás után egy, a vállalat Life’s Good márkaszlogenjével díszített teherautó a tervek szerint 11 helyszínt fog bejárni. A teherautón egy nagy LED kijelző található, amely a Life’s Good kampány videóit jeleníti meg, és az LG alkalmazottai által világszerte megosztott pozitív üzeneteket mutatja be. Az LG hisz abban, hogy a kampány optimizmusról szóló üzenetét a dolgozók és a külvilág felé is érdemes terjeszteni.
„Az LG-nél mindannyian márkanagykövetek vagyunk. Ha mindannyian lépésről lépésre elkezdjük feldobni a környezetünket, úgy hiszem, hogy az LG egy nap olyan vállalattá válik, amely valóban pozitív képet ad át, és ezzel segít egy jobb élet és egy jobb világ megteremtésében.” – mondta – mondta William Cho vezérigazgató.
( onBRANDS )